Gsx-r Freak
Gsx-r 4 ever
hej, blev knäckt som in i denna vecka då jag var hos läkaren, pga problem med ryggen, o sömnsvårigheter, har iaf fått en bra läkare som lyssnar
iaf, så e de så, att pga ett lyft inom mitt yrke, personlig assistent, så har min rygg fått på fan, skulle tydligen inte lyfta, men de sa mitt jobb att ja skulle, ett lyft med en kille från en rullstol in i passagerar sätet på en van, 2 gånger dagligen ca i 4år, gick ju bra dom 2 första åren iaf, men nu har ja fått såna besvär av de i efterhand att anstränger ja ryggen, i 3 dagar utan vila e ja tvungen o sjukskriva mig ett par dagar för o sen kunna köra på igen ett tag, tills ryggen säger ifrån då, men nu har min läkare kollat mig. alla roliga tester mm e över, enda nackdellen är att han säger att pga att de tar en tid o vänja sig vid dom prepparaten ja ska få utskrivet så får ja inte övningsköra, köra överhuvudtaget, tills den tiden gått, sen ska han dessutom, låta mig pissa under denna tiden för att sedan kolla mina levervärlden mm o se så att mina organ inte tar för mycke skada, men grejen är, att ja måste skicka in en ny lämplighetsansökan, där ja ska fylla i mina mediciner, o sen ska dom utreda om ja kan köra med den medicineringen???? då kan dom ju bara skriva NEJ =(, ahhh eller så tar utredningen så lång tid så att den härliga snön hinner ta vid
så iaf så e de på hatthyllan, med mc kort tills nästa år om inget under händer, tja ja ville väll mest skriva av mig lite hoppas ni inte blev altför utråkade
så iaf så e de på hatthyllan, med mc kort tills nästa år om inget under händer, tja ja ville väll mest skriva av mig lite hoppas ni inte blev altför utråkade