lilltryne skrev:ok! Jag läste bara infon om lagerstatusen på nätet o där stod det att den inte gällde butikerna...
Attans då...
Men ring och fråga du med

Tjejen i kundtjänst kan ju misstolkat min fråga. Men hon lät ju söt

0774-40 40 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lilltryne skrev:ok! Jag läste bara infon om lagerstatusen på nätet o där stod det att den inte gällde butikerna...
Attans då...
Qwerty skrev:Men ring och fråga du med![]()
Tjejen i kundtjänst kan ju misstolkat min fråga. Men hon lät ju söt![]()
0774-40 40 40
M.G.F skrev:30 dagars öppet köp på SIBA och ONOFF så det är bara och köpa och prova. Enligt texten ska den funka bra och än så länge har jag inte varit med om att något inte fungerat som det ska från Onoff eller Siba. Det är ju inte tv-shop som tur är.![]()
MackeNo1 skrev:Detta räknas som hygienprodukt och köps endast tillbaks vid plomberad obruten förpackning. Oavsett vilken kedja man vänder sig till skulle jag tro, men garanterat hos OnOff iaf...
Kia skrev:Har en Electrolux Trilobite som knatar runt här på golven när man åker hemmifrån. Sen har man nydammsuget när man kommer hem. Kan starkt rekommendera den.![]()
Kia skrev:Har en Electrolux Trilobite som knatar runt här på golven när man åker hemmifrån. Sen har man nydammsuget när man kommer hem. Kan starkt rekommendera den.![]()
tassen skrev:låna den ??![]()
![]()
Qwerty skrev:Hur funkar den? Jag menar i verkligheten, klarar den av mattor? Hur tjocka?
Vart köper man en sån? Vad kostar dom ca?
Många frågor från en städtrött kille.
Biturbo skrev:Jag har en Anna-Maria som knatar runt hemma varje onsdag.. Men det är någon form av Deluxemodell för den dammtorkar, skurar, tvättar, diskar och bäddar rent också. Om man vill så handlar och lagar den tom mat..
Rekomenderas starkt!![]()
Stefanp skrev:Det var en sån jag tänkte på ocskå , dom är mycket bättre på vissa saker, som t.ex det du nyss nämde. Men Anna-Maria och Linda och andra märken som finns har en tendens att bli lite gnälliga och tjatiga, tror du man kan lämna in dom på service för att få dom felen åtgärdade? eller måste man ha en tillläggsförsäkring för det?
Qwerty skrev:Hur funkar den? Jag menar i verkligheten, klarar den av mattor? Hur tjocka?
Vart köper man en sån? Vad kostar dom ca?
Många frågor från en städtrött kille.
Stefanp skrev:Det var en sån jag tänkte på ocskå , dom är mycket bättre på vissa saker, som t.ex det du nyss nämde. Men Anna-Maria och Linda och andra märken som finns har en tendens att bli lite gnälliga och tjatiga, tror du man kan lämna in dom på service för att få dom felen åtgärdade? eller måste man ha en tillläggsförsäkring för det?
Biturbo skrev:Nej nej.. Inga nöjen.. Den här modellen andvänds ICKE för påsättningar i någon ände! Det leder bara till bekymmer!
Stefanp skrev:hur vet du det![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden