Inget att göra på Sviestad

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Som sagt, på sön 29/8 vill jag bara sitta och sola mig på posteringen. Kör försiktigt och dra åt hjälmen hårt så inte hornen kan växa ut för långt...

Ja, och så gärna lite framförhållning med transpondrarna också, så att inte alla droppar in 1 min före start.. Det blir så stressigt. :tomten

Lycka till på söndag!! :tummenupp

Nyteknik skrev:
Då måste du ha råkat ut för någon mystisk naturkraft som lyfte framhjulet på ett sätt som generar min racer...

Din hoj bör hjula utan större problem. Anja tror jag lirkat lite med kopplingen, men bilden är klart fräck :)

Nyteknik skrev:
Då måste du ha råkat ut för någon mystisk naturkraft som lyfte framhjulet på ett sätt som generar min racer...
Körde Anja på bulan i bergskurvan, det kan vara Messias som har sjåppat.

GSXR1100R skrev:
Körde Anja på bulan i bergskurvan, det kan vara Messias som har sjåppat.

jag har aldrig sett nån bula i nån jävla bergskurva. förresten har jag inte sett nått berg heller, för den delen.

Berget är på utsidan av kurvan (slutet/hörnet av ljudvallen). De kör trial där tror jag. Nästa gång du kör in genom grindarna kan du kolla direkt höger så skådar du ett av Östergötlands mäktigaste berg. :hihi

Last edited:
anja skrev:
jag har aldrig sett nån bula i nån jävla bergskurva. förresten har jag inte sett nått berg heller, för den delen.
Inte jag heller, men den lär finnas enligt experterna, jag har fastnat för Torparn, banans dummaste kurvjävel :mad:

Det som imponerade mest va faktiskt när du träffade bulan i bergskurvan och slog sönder halva hojen, att köra Sviestad femton varv på slangen imponerar :Bugar

Bifogat

9.3 KB · Visningar: 30
Bikerbitch skrev:
Då kan jag passa på att fixa en namnlista som folk kan skriva på vad det gäller en motorbana i Sthlm då kanske.

Om du letar lite så kommer du antagligen hitta både en och femtielva liknande listor.

Soppatorsken; Jotack, jag vet att det har försökt förut. Så vad skadar det att försöka lite till? Vad alla är negativa.

Eus; Nejdå, du bor i fel stad bara ;)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back