FZ1
Resan är målet!
Som sagt, på sön 29/8 vill jag bara sitta och sola mig på posteringen. Kör försiktigt och dra åt hjälmen hårt så inte hornen kan växa ut för långt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

anja skrev:Mattias säger att jag inte får ta det försiktigt.![]()

Nyteknik skrev:Hallå där - vem har photoshopat din avatar? Jag vill också köra på bakhjulet...![]()
anja skrev:den är inte ett dugg fottoshoppad.
Nyteknik skrev:Då måste du ha råkat ut för någon mystisk naturkraft som lyfte framhjulet på ett sätt som generar min racer...
Körde Anja på bulan i bergskurvan, det kan vara Messias som har sjåppat.Nyteknik skrev:Då måste du ha råkat ut för någon mystisk naturkraft som lyfte framhjulet på ett sätt som generar min racer...
GSXR1100R skrev:Körde Anja på bulan i bergskurvan, det kan vara Messias som har sjåppat.
Inte jag heller, men den lär finnas enligt experterna, jag har fastnat för Torparn, banans dummaste kurvjävelanja skrev:jag har aldrig sett nån bula i nån jävla bergskurva. förresten har jag inte sett nått berg heller, för den delen.
GSXR1100R skrev:Inte jag heller, men den lär finnas enligt experterna, jag har fastnat för Torparn, banans dummaste kurvjävel![]()
Hulken_1 - Ett ess i esset.Hulken_1 skrev:Letar du fortfarande efter Torpet, så förstår jag att det blir dåligt flyt i kurvan![]()
Bikerbitch skrev:Då kan jag passa på att fixa en namnlista som folk kan skriva på vad det gäller en motorbana i Sthlm då kanske.
NEJ, det är toklångt till SthlmBikerbitch skrev:Då kan jag passa på att fixa en namnlista som folk kan skriva på vad det gäller en motorbana i Sthlm då kanske.
Rundningsmärke skrev:Hulken_1 - Ett ess i esset.![]()
/A

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!