Ingen som har framskärm till R1 04-08?

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Ingen som har framskärm till R1 02-08?

Jag har ringt runt till en drös med MC-demonteringar och kollar Blocket och Sporthoj varje dag, men framskärmar verkar inte växa på träd direkt...

Om någon har en sådan till salu eller vet någon som har en liggande så får ni gärna skriva här (är lite trött på att leta). Blå originalskärm ska det vara.

/Fred

Last edited:
Ebay som är din vän som du redan vet :)
Finns en del sökord som är bra tex Fairing, mudguard, fender med r1 så borde du få bra träffar bara sortera efter billigast sen..

exempel

Last edited:
Problemet är ju bara att frakten till Sverige blir rejält dyr förmodligen. Någon som vet vad det kan kosta?

Är det originalblåa du har? Ska du ha dem på en racehoj? Du är inte sugen på ett byte (med pengar mellan)? Jag har nämligen en mattsvart, men vill ha en originalblå på min gathoj.

Det är en blå orginalskärm som jag har, dock ämnar jag ha kvar den. Jag har nämligen plockat av alla orginalkåpor + tank & ersatt med an annan orginaluppsättning fast omlackade. Så den fina orginaluppsättningen ska jag spara.

Men köp från eBay, det fungerar skitbra!

kan man inte beställa från yamahacenter??? okej kostar säkert mycket men kan ju va en ide :P

Måste du ha en orginal då??Annars kan du ju köpa en från tex.ngc racing och lacka själv.

skärm

tjena!!

jag har en ligger men den är ej blåmet,
om de är till någon hjälp.

mvh frippe

Ett lackobjekt har jag redan. Blir kanske till att köpa nytt. Kan nog få tag på en för 1600kr, men vore ju gött med en beggad lite billigare...

tjena!!

jag har en ligger men den är ej blåmet,
om de är till någon hjälp.

mvh frippe
Tack, men den måste vara blå.

Last edited:
Ett lackobjekt har jag redan. Blir kanske till att köpa nytt. Kan nog få tag på en för 1600kr, men vore ju gött med en beggad lite billigare...

Tack, men den måste vara blå.

Passar verkligen skärmen 04-08? Vad jag vet så passar nämligen 02-06, men kan det vara så att det är samma 02-08?

Jag har en blå till en 02, som jag då vet passar 02-06.

En ny skärm kostar 1.985,83, iaf om du köper den från MC Proffsen. Det var iof en röd jag tog pris på, men jag tror inte blåa är billigare.

Passar verkligen skärmen 04-08? Vad jag vet så passar nämligen 02-06, men kan det vara så att det är samma 02-08?

Jag har en blå till en 02, som jag då vet passar 02-06.

En ny skärm kostar 1.985,83, iaf om du köper den från MC Proffsen. Det var iof en röd jag tog pris på, men jag tror inte blåa är billigare.
Nu när du säger det så ser 02:ans skärm väldigt lik ut. Jag måste kolla upp det. Är den i bra skick (vill helst inte ha en repig om jag ändå ska byta den :gnissla)? Hur mycket ska du ha för den i så fall?

Den nya skärmen kan jag nog få lite specialpris på, därav 1600kr.

Edit: Eller din skärm kanske inte var till salu?

Last edited:
Nu när du säger det så ser 02:ans skärm väldigt lik ut. Jag måste kolla upp det. Är den i bra skick (vill helst inte ha en repig om jag ändå ska byta den :gnissla)? Hur mycket ska du ha för den i så fall?

Den nya skärmen kan jag nog få lite specialpris på, därav 1600kr.

Edit: Eller din skärm kanske inte var till salu?

Min är till salu, men den är skavd och repig. Så då kan du ju lika bra lacka om den du har. Annars så kan vi ju byta, mig kvittar det. Då har du ju en blå iaf tills du hittar ett vettigt objekt.

Min är till salu, men den är skavd och repig. Så då kan du ju lika bra lacka om den du har. Annars så kan vi ju byta, mig kvittar det. Då har du ju en blå iaf tills du hittar ett vettigt objekt.
Nä, det är knappast värt besväret. Jag får fortsätta att leta (eller skaffa en ny)...

jag har en R1 -04 skärm, grå, lite lite lackskadad, perfekt omlacksobjekt.

Bifogat

• skärm.jpg
    skärm.jpg
    50.4 KB · Visningar: 33
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller