Bikerbitch
Stolt mamma
Gustav O skrev:2480272Honda Racing Corporation
Ah tack, inte häftigare än så alltså

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:2480282Ah tack, inte häftigare än så alltså![]()
Det är många som vill hjälpa till eller bara kolla lite, det är ett som är säkert. Folk med helt nya "gatsoffor" (TM) får inte många blickar på sig i jämförelse och då har jag inte ens startat den.sandstream skrev:2480241Säg som det är, det där är din stab av mekaniker som behövs för en kvällsträning![]()
Åh nej, det är bara Peter som inviger några storögda besökare i tvåtakteriets hemligheter.sandstream skrev:2480241Säg som det är, det där är din stab av mekaniker som behövs för en kvällsträning![]()
Teddy skrev:2480372Åh nej, det är bara Peter som inviger några storögda besökare i tvåtakteriets hemligheter.
Hittade du felet senast?Neutral skrev:2480369
Peppar peppar så har jag faktiskt kört alla fyra träningar sedan jag köpte den. Jag har inte kört lika mycket som med Kawan per träning men det beror mest på orutin.
Ja, han kom fram till att det var en tvåtaktare. Det ska vara så.Gustav O skrev:2480397![]()
Hittade du felet senast?
Alla som varit inblandade i Team Bajamajjaracing, EMR etc ska nog hålla tyst när det gäller motorcyklar och mekning.valmers skrev:2480405Ja, han kom fram till att det var en tvåtaktare. Det ska vara så.
Det senaste är att jag tappade mellanregistret när jag höjde nålarna. Förut drog den jämt och fint från 8 men nu tvekade den mellan 8-10 och sedan kom allt på en gång, inte direkt lättkört. Finns en annan serie nålar med halvsteg att köpa, enligt HRC ska man byta nålar varje år i alla fall.Gustav O skrev:2480397Hittade du felet senast?
Som jag sade så är det stort intresse från folk, de kan helt enkelt inte hålla sig borta, alla vill egentligen ha en GP-maskin.valmers skrev:2480405Ja, han kom fram till att det var en tvåtaktare. Det ska vara så.
Neutral skrev:2480436alla vill egentligen ha en GP-maskin.![]()
Hur kan du säga att det är urk innan du har provat?Jonte VSB R-T skrev:2480448Jo visst skulle det vara kul. Men.... urk!
En del vill ha pyttipanna medan andra gillar Biff Rydberg.Neutral skrev:2482493Jag antar att urket kommer från befarat mekande. Men det är lättmekat och belöningen är oslagbar. Det vackraste ljud jag någonsin hört var i Karlskoga när Team Nordgren varmkörde Dobrichs Aprilia. Den sjöng så vasst och rappt som ingenting annat.Om den var en kirurgskalpell så är min hoj bara en morakniv och jag ska ägna resten av mitt liv till att tuna min hoj att bli så vass. Fast lite nöjd är man ju redan, fyrtaktare är ju bara som brevknivar i jämförelse.
![]()
Ljudet är fantastiskt, åtminstone när man sitter på hojen.Jonte VSB R-T skrev:2484007Klart det skulle var kul att prova. Och helt klart är ju att det blir mer krångel.
Men ljudet tycker jag mest är jobbigt
Har man pengarna så finns det ju en del fint att köpa. Den här tex.Teddy skrev:2477742Nu när säsongen är det dags för att börja fönstershoppa. En tid av stillhet, glädje och frid då vi alla kan drömma oss bort till en bättre värld, en värld där vi tid i överflöd, pengar att göra av med och många 250 racers till salu att vraka och välja mellan. Men det är något som inte stämmer. Alltså förutom det att jag inte har någon tid eller några pengar. Var är hojarna? Inte en enda begagnatannons så långt ögat når. Inget att drägla över. Inte ens ett sönderkört vrak i Norge. Inte ingenting.
Gustav O skrev:2485348Har man pengarna så finns det ju en del fint att köpa. Den här tex.
http://www.watz-racing.com/tillsalu.htm
Säg att du känner Torkel så kanske du kan få rabatt.Mattias skrev:248536250.000€? Som hittat. Har dom bara en?
På tal om Front Row Torkel så är hans SP väldigt billig nu. Ryktas om att en specialbyggd Honda RS125R Torkel Edition ska husera den väldige Torkel. Kanske blir Torkel proffs och anländer till banorna iförd kostym nästa år för att serveras varmkörd racer.Gustav O skrev:2485371Säg att du känner Torkel så kanske du kan få rabatt.
Neutral skrev:2486997På tal om Front Row Torkel så är hans SP väldigt billig nu. Ryktas om att en specialbyggd Honda RS125R Torkel Edition ska husera den väldige Torkel. Kanske blir Torkel proffs och anländer till banorna iförd kostym nästa år för att serveras varmkörd racer.![]()
Sköld kommer inte att köpa just det exemplaret då den inte går in i standardcupen nästa år. Tommy har bara hyrt den för en träning i tisdags på Sviestad och så Falken då.Jörgen #31 skrev:2487226Tommy Sköld styrde den sist, så jag vet inte hur tillgänglig den är för "pool-Torkel"![]()
/J
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden