Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2fast4hjo skrev:Bara att lasta den på släpkärra till mig bums omedelbart
Köper duHar du såld hembränningsapparaten
![]()
HumAnyt skrev:humm, mäsk och filter är inte så jävla billigt som folk tror
bra, kommer med den nästa vecka nångång då...![]()
philsson skrev:Förstår inte att ni orkar driva en sådanhär ironi såhär långt genom en tråd. Vadå bullshit om återkallade körkort, man börjar ju nästan tro på er.![]()
t-rex skrev:Det har gått längre än så. Utbildningen i våras var tydligen inte så bra, så de som tog sina kort i somras kommer att få dem återkallade, och får ta om dem om tre år.
Lugn skrev:Nänä, jag körde nästan enbart grusväg på min uppkörning (GSX 750).
Synd om er i storstäderna som missar sådana vitala delar i testmomentet...![]()
Jo förvisso. Men en som bor i norrland kan ju knappast åka ner till stockholm endast för att övningsköra. Har du kört i Skåne när det är 1 cm snö på vägen? Alla tror automatiskt att bilen ska flyga av vägen och kör därför i 30, isåfall borde skåningar fan köra upp o norrlandJonaZ skrev:måste va lite moraltant här alltså....
OM ni inte kan köra upp i trafikmiljö utan folk omkring er så för fan kör cykel istället...
Hur svårt är det att köra i jönköping då? Det är ju ingen trafik alls här. Jag körde upp i gbg-centrum i rusningstrafik en vardag. känn på den du. fjollaüberjahn skrev:Hej, ringde nyss för att boka uppkörningstid i Falköping för mellanklass mc, hon i växeln påstod att dom slutat med sådanna uppkörningar i där!
Då måsta man ju köra upp i jkpg vilket innabär mycket mer trafik och almänt högre svårighetsgrad!![]()
Någon som vet om detta är sant?
Mvh Erik.
yonsson skrev:Hur svårt är det att köra i jönköping då? Det är ju ingen trafik alls här. Jag körde upp i gbg-centrum i rusningstrafik en vardag. känn på den du. fjolla![]()
_Holm_ skrev:Låter inte helt orimligt det här!!
I höstas fick jag ett brev att jag fick bara utnyttja mitt a-kort mellan
oktober-april!!
Taskigt tyckte jag och köpte dubbdäck![]()
![]()
HumAnyt skrev:jupp, det stämmer, har redan fått min kallese till att skicka in körkortet. Körde upp i maj förra året, i falköping. Stod att man kunde överklaga, men vad är det lönt mot ett statligt företag? Men jag får köra upp och skriva upp gratis 2009 stod det... nån som vill köpa en gsxr i bra skick. ingen använding för den ändå snart.
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti