Inga fler mc uppkörningar!

Argyle skrev:
Jag har bestämt mig för att allt som har skrivits i denna tråden är sådant skit snack!

Hahaha, bästa tråden på länge det här.
Måste erkänna att jag blev lite nervös när jag läste om indragning för oss som tog kortet 2005. :3freak

Men när man sedan fortsätter läsa inläggen, alltså... Länge sedan jag skrattade så här mycket!! :lol :lol
Värmer i vintermörkret med sån här läsning!

aftonbladet2.JPG

WTF ...

är det endast dom som har kört upp i falköping som får kortet återkallat?
eller gäller det alla som tog kortet i somras?

-HusaberG- skrev:
är det endast dom som har kört upp i falköping som får kortet återkallat?
eller gäller det alla som tog kortet i somras?

verkar devärre som alla, eftersom vägverket inte genomgått sin nya utbildning.

HumAnyt skrev:
jupp, det stämmer, har redan fått min kallese till att skicka in körkortet. Körde upp i maj förra året, i falköping. Stod att man kunde överklaga, men vad är det lönt mot ett statligt företag? Men jag får köra upp och skriva upp gratis 2009 stod det... nån som vill köpa en gsxr i bra skick. ingen använding för den ändå snart.

:gnissla

va ska du ha för den :D

25 backar bärs :tungan

kör upp i en storstad så får du lite mer erfarenhet :tummenupp

fan dom sa precis på radion att man får inte köra sporthoj mera p.g.r. dom börjar bli så snabba, kom hem en lapp som det står på att jag inte får köra rgv mera, Mvh VV :arsele
Men det som är riktigt är att dom kommer att höja åldern för att man ska få köra mopen till 16, lätt mc 17 eller 18, bil som tidigare och tungviktare kommer jag inte ihåg, detta skulle komma i finland iallafall, vet inte om det gäller swe. Kommer knappast nästa år men förr eller senare skulle dom ändra det

HAHAHAHA!!! det här var det roligaste jag har läst på länge xD fattar inte att folk går på det!! kan dem inte läsa eller xD hahah shit jag knäcker mig asså :lol :lol

Axl45 skrev:
fan dom sa precis på radion att man får inte köra sporthoj mera p.g.r. dom börjar bli så snabba, kom hem en lapp som det står på att jag inte får köra rgv mera, Mvh VV :arsele
Men det som är riktigt är att dom kommer att höja åldern för att man ska få köra mopen till 16, lätt mc 17 eller 18, bil som tidigare och tungviktare kommer jag inte ihåg, detta skulle komma i finland iallafall, vet inte om det gäller swe. Kommer knappast nästa år men förr eller senare skulle dom ändra det

Ska du sälja den (Rgv) sicka ett meil till mej me bild eller pm e ev intreserad

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...