influensa

Det låter som jag. Samma kväll men mitt höll i sig till fredagmiddag. 39graders feber, stel i rygg och nacke samt sprängande huvvevärk. Ont i halsen sen dag 1 men det skitet håller i sig fortfarande. :3freak
Har ont nått så in i...det tär på krafterna och gör ont bara av att svälja ner lite vatten! :mad:

...gick till läkaren nu. Halsfluss blev domen. :3freak när ska det ta slut?

Halsfluss blev domen

Har oxå halsfluss, på Torsdag har ja ätit penicillin en vecka, men igår fick ja lika jävla ont i halsen å feber igen...

Samma eller nytt skit?
Man blir galen, ja vill ha nån riktig jäkla hästmedicin som dödar allt i kroppen (utom viktiga organ då) :3freak

Antar att jag måste tillbaks till kvacksalvaren..

Frossa, yrsel & hosta och lite svullen i halsen. Kommer jag dö nu?
Började krypa sig på igår kväll o va avseevärt sämre idag på morgonen. Tycker nog att det hållt sig på ungefär samma nivå sen dess. Har iofs ätit lite alvedon pga att jag va tvungen att jobba idag. Kanske att yrseln ökat, hur lång tid har jag kvar? :sjuk

Har legat i feber sen torsdags kväll till idag, hejja influensan! Hade endast låg feber i morse men hade senast för ett par timmar sen 39 grader :banana

Man känner sig lite trasig nu. Så har man fått gnälla av sig här också! :D

Fick skiten efter jul och blev sängliggandes över jul. Värsta skiten jag varit med om. Tappade 4kg på 5 dagar.

HEHEHEHEE tycker ni som haft EN släng av de inte ska gnälla...... Jag åandrasidan har haft de 2 gånger i år. Med en veckas mellanrum. Jag har själ att gnälla(själv ömkan e underbart) nej fy fan den är ingen lek i år. Har klarat mig i 10år men nu slapp jag inte undan. Hade gott

Det låter som jag. Samma kväll men mitt höll i sig till fredagmiddag. 39graders feber, stel i rygg och nacke samt sprängande huvvevärk. Ont i halsen sen dag 1 men det skitet håller i sig fortfarande. :3freak
Har ont nått så in i...det tär på krafterna och gör ont bara av att svälja ner lite vatten! :mad:

Det skumma med min feber var att den slog av på 2tim. Gick och lade mig kl 22 förra torsdagen och vaknade ca24 och då var alla fyra filtar i onödan, fick dock byta lakan på grund av allt svett. :3freak
Nu är jag bara snorig fortf men tror jag drar till gymet imorgon. :)

Var hos doktorn igår och fick checka ut antibiotika. Så om ni har influensa längre än 1 vecka bör man gå till doktorn. Imorse vaknade jag äntligen utan feber. Blev totalt 8 dagar med feber :banana

Var hos doktorn igår och fick checka ut antibiotika. Så om ni har influensa längre än 1 vecka bör man gå till doktorn. Imorse vaknade jag äntligen utan feber. Blev totalt 8 dagar med feber :banana

:tummenupp.

Allmänt:
Har det gått mer än en vecka med feber/ont i halsen, sväljningssvårigheter, hosta etc så bör man kolla upp lite prover hos doktorn. I vanliga fall är det oftast virus och då hjälper ingen antibiotika utan då får man tyvärr bara bita ihop och försöka kurera sig så gott det går :krama

nu är det min tur , :näsblod

Risig som fan , feber ont i halsen hostar gröna monsterbollar ,
ont i hela ryggen när man hostar o fräser o spottar

Finns nog fan ingen som blir så dålig som jag blir när jag blir sjuk ,
tjejer snackar om föda barn o bla bla bla..... :glömdet

första feberfria dagen ,,tjoho men satan vad matt man är .Hoppas bara man slipper sånt här i fortsättningen
till resterande av er / krya på er

Känns som att influensapenicilinet för 240 balurkas var väl investerade pengar.

För att kompensera detta tillfälliga "gå-vidare-till-gå-kort" skaffade jag mig en släng vinterkräkäckelsjuka i januari för att inte gå helt ostraffad genom vinterhalvåret.

Jag har gjort mitt, lämna mig ifred.

Känns som att influensapenicilinet för 240 balurkas var väl investerade pengar.

För att kompensera detta tillfälliga "gå-vidare-till-gå-kort" skaffade jag mig en släng vinterkräkäckelsjuka i januari för att inte gå helt ostraffad genom vinterhalvåret.

Jag har gjort mitt, lämna mig ifred.

Med "influensapenicilinet" måste du mena vaccin va? För penicillin hjälper inte mot influensa eftersom det är ett virus.

Anyhow, krya på er alla som fortfarande har skiten :krama

EDIT: själv hade jag något bakteriellt skit också, doktorn mumlade något om sänka och gav mig en näve med piller.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg