Mordecaien
Can do!
Ledsen att säga det men...
Du är HIV plussativ. Kan inte vara något annat.
Du är HIV plussativ. Kan inte vara något annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har själv legat däckad i samma skit, kunde inte äta på 4 dygn men nu har det äntligen börjat vända!överlåter gärna min särskilt gårdagen till högsbjudande
Det låter som jag. Samma kväll men mitt höll i sig till fredagmiddag. 39graders feber, stel i rygg och nacke samt sprängande huvvevärk. Ont i halsen sen dag 1 men det skitet håller i sig fortfarande.
Har ont nått så in i...det tär på krafterna och gör ont bara av att svälja ner lite vatten!![]()
när ska det ta slut?Halsfluss blev domen
Man blir galen, ja vill ha nån medicin som dödar allt i kroppen (förtuom pillesnoppen)![]()

felciteringen bjuder jag på

Har själv legat däckad i samma skit, kunde inte äta på 4 dygn men nu har det äntligen börjat vända!
Det låter som jag. Samma kväll men mitt höll i sig till fredagmiddag. 39graders feber, stel i rygg och nacke samt sprängande huvvevärk. Ont i halsen sen dag 1 men det skitet håller i sig fortfarande.
Har ont nått så in i...det tär på krafterna och gör ont bara av att svälja ner lite vatten!![]()

Var hos doktorn igår och fick checka ut antibiotika. Så om ni har influensa längre än 1 vecka bör man gå till doktorn. Imorse vaknade jag äntligen utan feber. Blev totalt 8 dagar med feber![]()

Känns som att influensapenicilinet för 240 balurkas var väl investerade pengar.
För att kompensera detta tillfälliga "gå-vidare-till-gå-kort" skaffade jag mig en släng vinterkräkäckelsjuka i januari för att inte gå helt ostraffad genom vinterhalvåret.
Jag har gjort mitt, lämna mig ifred.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen