Inför dödsstraff i Sverige

Det är för lindrigt, skicka han till mig så ska jag börja med o klippa av tårna och jobba mig upp.
Han får väll max 1 år på en psyk anstalt :mad:

fyfan. 2 stenblock som står med 1dm ifrån varandra + järnrör. sen är det bara att gå loss på de delar som man känner för :mad:

Hur fan kan man låta en våldtäktsman gå ute helt fritt om man vet att han är farlig och inte riktigt frisk i huvudet??? Hade myndigheterna gjort sitt jobb ordentligt så hade tjejerna inte drabbats! Lås in den jäveln i en håla och straffa dom som har släppt ut honom!!

Som sagt, man visste att han var farlig och förmodligen var han dömd för våldsbrott innan eftersom man visste det - ändå är han fri att mörda och våldta barn, han verkar ju till och med haft vårdnaden om sin sexåring. :tummenupp

Jag orkar knappt bry mig längre faktiskt, majoriteten i Sverige tycker ju att man ska leva i frihet även om man är känd våldsman - sedan gnäller de i fikarummen? Som man bäddar får man ligga.

In med dom på en vanlig anstalt och ha så att alla medfångar får reda på vad folk är straffade för. Då rensas dom troligen ut rätt snabbt. :tummenupp

Bucho skrev:
2193370 Vad gör två 13-åringar hos en 27-åring mitt i natten?

Det stod någonstans att de hade en relation på ett eller annat sätt, han kanske var barnvakt? Kanske var han sådan där Lugna Gatan typ som vänstermajoriteten utsett till mönsterungdom? :lol

Jag läste precis det där och sitter här och skälver av ilska! :mad:
Att sådana tillåts gå lösa...det är alldeles för lindrigt straff på våldtäktsmän från början med tanke på hur mycket de förstör för offret...

Men nääedå, "frihet åt alla" osv i detta land våldtaget av smygkommunisterna. Snart har vi också förfallit eftersom deras ideologi aldrig fungerat. Demokrati enbart åt dom som förtjänar det.

Gör man något så illa som att våldta någon eller på annat sätt för alltid lämna djupa ärr i dennes liv och tillvaro, så har man brännt sina skepp att få behandlas demokratiskt.

Det ska daltas och vårdas och pysslas om, nej som någon här sa tidigare, lås in honom i en mörk håla för gott och straffa de som släppte ut honom från första början...dödsstraff är alldeles för lindrigt för en sån här sak... :4skrika

HELVETE vad arg jag är nu!! :huvet

Man borde klippa av hans hälsena med en rostig trädgårdssax och rycka bort hans naglar med hovtång :kulspruta

Detta vore endå ett ganska snällt straff eller hur...

Det verkar ju som sagt en aning konstigt det här.

Känd sedan tidigare av polis kan ju likväl innebära ett snatteri. Men det verkar väl inte direkt troligt.

Lås in, och slarva bort nyckeln, eller så.

:4skrika mmmm någon skrev vad gör två 13 åriga tjejer hos en 27 åring mitt i natten? och enligt radion så fanns det en 6 åring där också. Vart är deras föräldrar? var han barnvakt eller vad?:(

Eller är det den berömda "friuppfostran" som är ute å spökar när barnen är ute den tiden på dygnet.:3freak

Jag hoppas dom börjar med hårdare straff för svenska brottslingar, i ställe för att klema bort dom. Och med de menar jag dom som misshandlar, våldtar osv....för en "svenson" som hamnar där pga ren otur och dumhet, ja för dom kan det ju finnas mildrare dommar...men kan man jämnföra en "svenson" med en som av nånanledning inte kan se skilnad på rätt å fel?

Känd sedan tidigare....

Ja efter sju resor så är den enade socialkärringskåren fortfarande hoppfulla om att den 8:e gången skall "offret" bli en god medborgare.

Bucho skrev:
2193370 Vad gör två 13-åringar hos en 27-åring mitt i natten?
Trafficking?

Verkar vara mycket sjukt detta. Usch! :(
Hon som dog var 12, hon var hans sambos barn :död Den andra var 13 :4skrika

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu