MiZou
Ny medlem
http://www.yesdeathpenalty.com/sammanfattning.htm
kan det skötas på rätt sätt så är det ett bra straff...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MiZou skrev:2200378http://www.yesdeathpenalty.com/sammanfattning.htm

Markus skrev:2200397
Jag tycker varje sida som måste intyga sin egen seriositet borde stämplas som oseriös av någon av våra otaliga myndigheter.
"Här presenteras ett seriöst och utförligt försvar av dödsstraffet"
Vad är alternativet, att presentera ett oseriöst och bristande försvar av dödsstraffet?
MiZou skrev:2200555
hur ofta hör man inte/säger själv "nämen, helt ärligt/om jag ska vara ärlig" betyder det då att man alltid annars är oärlig?

Svenssson skrev:2200614Om den 26-åringen åker in i finkan så överlever han inte många veckor där
Våldtäktsmän och pedofiler försvinnen snabbt...

korvgubbe skrev:2200616PreCsIs!![]()
DeT däRR vet AlLA vi sOm äRr FödDa -89! ReSPÄkCT!![]()
![]()
Jag var på en föreläsning om bla. anabola steroider och bieffekterna av det för 3 månadet sen och det var bland annat det han sa. Så knip käft eller säg att jag är cp till katten iställetkorvgubbe skrev:2200616PreCsIs!![]()
DeT däRR vet AlLA vi sOm äRr FödDa -89! ReSPÄkCT!![]()
![]()
Tror du allvarligt själv att alla behandlar en pedofil likadant som dom behandlar någon som har mördat en otrogen flickvän?Halogen skrev:2200627Han är kanske en såndär värsting och har suttit fett med inne? Man vet ju aldrig med dagens kids. Skjut inte haren innan.. öh.. innan du har papper på att det är en hare. Eller nåt sånt.
Svenssson skrev:2200632Så knip käft eller säg att jag är cp till katten istället...
Svenssson skrev:2200632Tror du allvarligt själv att alla behandlar en pedofil likadant som dom behandlar någon som har mördat en otrogen flickvän?
Svenssson skrev:2200614Om den 26-åringen åker in i finkan så överlever han inte många veckor där
Våldtäktsmän och pedofiler försvinnen snabbt...
SvenssonÄr det lika givande att fuska i spel som det är att argumentera med Svensson så där?korvgubbe skrev:2200641Massa kul argumentation.

Det förstår jag, det är ingen vetenskap. Det är verklighet.korvgubbe skrev:2200641
Ingen av dem inkluderade några vetenskapliga studier om hur pedofiler och våldtäktsmän behandlades. Måste varit JeTeDålLiga FöRReLäSaRre!

Thermal skrev:2200678Känns det lika givande att fuska i spel som det gör att argumentera med Svensson så där?![]()
Thermal skrev:2200678Är det lika givande att fuska i spel som det är att argumentera med Svensson så där?![]()

Svenssson skrev:Dom får det nog jättebra innanför murarna.![]()
eftersom du varit på en föreläsning. 
Markus skrev:2200601Men det är ett talesätt snarare.
Den här killen (förmodligen i mellersta tonåren) redogör på allvar på förstasidan till www.yesdeathpenalty.com ()att han minsann menar allvar.

Rocky skrev:2200703
Men Svennson du vet säkert bästeftersom du varit på en föreläsning.
![]()

Svenssson skrev:2201150![]()
Kan vi sluta fred nu?![]()
jag har aldrig "krigat" med dig. däremot så fick du sanningen berättad för dig så du slipper "tro" och lyssna på föreläsare, det är inga vidare källor att ha i ryggen i en disskusion. Okej. Tack för det, nu är jag en erfarenhet rikare iafRocky skrev:2201197Fredjag har aldrig "krigat" med dig. däremot så fick du sanningen berättad för dig så du slipper "tro" och lyssna på föreläsare, det är inga vidare källor att ha i ryggen i en disskusion.
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen