fick ett hett tips på enduromx.com att jag skulle ställa denna frågan här för det finns många med erfarenhet innom denna punkten tydligen
hade lite för mycket hemlängtan på väg hem från jobbet i norge i tisdags,
blev tagen i en laserkontroll, 102km/h på 70 sträcka...
jag hade ju aldrig hört något om att man inte skulle ha med sig körkortet och neka till allt, som det står i ett antal trådar här på sporthoj....
så dum som jag var så signerade jag allt och gav ifrån mig KK.
så nu sitter jag här med ett brev från länsstyrelsen där jag kan yttra mig om varför jag behöver mitt KK osv...
men vad skall man skriva här för att KANSKE komma undan med en varning eller iaf ett lindrigare straff?
(tog A-kort när ja va 16 och B-kort så fort jag blev 18. är 20 nu och har aldrig gjort den minsta trafikföreteelse)
hade lite för mycket hemlängtan på väg hem från jobbet i norge i tisdags,
blev tagen i en laserkontroll, 102km/h på 70 sträcka...
jag hade ju aldrig hört något om att man inte skulle ha med sig körkortet och neka till allt, som det står i ett antal trådar här på sporthoj....
så dum som jag var så signerade jag allt och gav ifrån mig KK.
så nu sitter jag här med ett brev från länsstyrelsen där jag kan yttra mig om varför jag behöver mitt KK osv...
men vad skall man skriva här för att KANSKE komma undan med en varning eller iaf ett lindrigare straff?
(tog A-kort när ja va 16 och B-kort så fort jag blev 18. är 20 nu och har aldrig gjort den minsta trafikföreteelse)