Glenn Ocklund
Motorsport utvecklare
3 Mars Bandyplan är det is racing tävling med Speedway, Solo, sidvagn,Fiddy, och quad mm mera info på www.Indooriceracing.se start kl 19:00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul!
Är isen tillräckligt tjock på planen?
Jag menar, sliter inte dubbarna mycket djupa spår?
hehe, är verkligen isen så tjock?
Dubbarna fäster kanske bra i grus och kylslangar också?
![]()
? isen är väl konstfrusen på bandyplanen mittemot hangaren?
Eller?
Jo, men även om det är naturfruset just nu så ligger ju kylslangarna alltid under ytan.Jo det är bandyplanen men nu är det natur fruset, ska spola på lite vatten bara
Jag kommer garanterat vara på gymmet i hangaren.Coolt.
Laddar kameran med "stora" objektivet..
Hur ska ni göra med åskådarplattser?
Enda platsen att stå och kolla är ju frammför omklädningsbåsen och det är inte mucket utrymme där om det kommer många.
Jag kommer garanterat vara på gymmet i hangaren.
Snacka om första parkett.
Kan ju glo på isracing samtidigt som jag som vanligt sitter och vilar på någon maskin. Perfa.
Taskmört!Ha vi bygger upp staket och insynings skydd!

jag bygger upp till 1500 läktar platser runt banan, kommer även att bygga ett parti mitt på planen där vissa klasser får gå in på så kallat alternativ spår som i rally crossen. Kvalen har 4 varv och minst 1 måste gå på slingan.
Vi har dom 2 speedway förare från Finland som möter 2 svenska, och dom snabbaste på finndubb solo, quad, fiddy, och sidvagn.
Och glömde det viktigaste korven finns med också
Ha vi bygger upp staket och insynings skydd!

Vad kommer det att kosta att komma in?
Kan man få "fotografrabatt"..?![]()
Ni bör kolla hur djupt ner kylslangarna ligger, då de hade friidrotts tävling där var det några som träningskasta med spjut, slägga och diskus, då gick kylslangarna sönder och kommunen kräver nu ersättning från den arrangerande klubben. Ingen billig nota av vad jag förstod.![]()
Annars en riktigt bra ide, mer motorsport åt folket.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |