Inbjudan till supermotardkurs

Vilken superkul helg!
Skönt gäng kanonväder och kul bana.. :yoparty
Stort tack till Team Pyamas för ett mkt väl genomfört arrangemang. :tummenupp
När kommer nästa kurs.. ;)

Tack Team Pyamas för den helt klart bästa helgen på hoj någonsin.

Riktigt rolig bana, störtsköna människor, kanonväder, många saker man lärt sig, oerhört bra arrangerat, toppenläraren M:et, tusen skratt och massor av värk i kroppen!

Helt underbart! Går det att prenumerera på era motardkurser? ;)

//Jonas, Silver 640SM

tack för en kanon kurs, :tummenupp håller med föregående talare man längtar tillbaka,
ser fram imot nästa kurs!!
får bara hoppas att hojjen vill lika mycke som mig då och kanske håller hela helgen:) , / Claes

Last edited:
Ja, det är bara å hålla med alla föregående, sketskoj och lärorikt. Gött folk och mycket roligt!:tummenupp

Det enda negativa är la att man kom hem lite sent... Borde egentligen ligga o sova nu, men istället sitter man på jobbet, slö i hövvet å småskakig. :näsblod

Men efter den här helgen kan man leva med lite trötthet idag..:)

Tack till alla för en kanonhelg!!

Ha de gôtt!

Kan inte göra annat än att instämma i kören. Fyfan vad kul helg! Hoppas, hoppas att det blir en till i slutet på sommaren!

Skickar en stor eloge till hela Team Pyamas!

//Jonas, 690SMC (utan acra)

Nyss hemkommen jag, får se när man orkar lasta ur bussen, ojjjjjvad mycket skit man hade lastat i. :yoparty

Kanon bra kurs!!! Instämmer med alla andra.

Väntar ihärdigt på bilderna, skrik till här i tråden så fort det kommer upp bilder nånstans!

samma här jätte nöjd med allt folket, banan ,team p, oppas bara dom hittar felet på hojen...... väntar på nästa kurs :)
ett stort tack till alla som var där hoppas vi ses snart igen... ska fixa filmen imorron mvh LG

Dra ballen i lösgrus vilket skavsår jag har i röva. Får bli cykelbyxor under skinnstället nästa gång. Efter en helg på Åland med trettio rejäla grovkarlar är en ömmande röv klart misstänksamt i tjejens ögon. Hårt men bestämt förklarade jag att vi kört motard som svin och att det blir så då. Tack Team Pyamas och alla stöllar för en bra helg. Någon som har barnpuder?

Tack för alla kommentarer!:) Det gör det hela fantastisk kul!
Men är det någon som ska ha positiva omdömmen så är det ni deltagare. Alla glada och trevliga hela tiden, oavsett om ni vurpat eller kört sönder hojen, helt otroligt! Det var även riktigt roligt att stå ute banan och se er köra (även om solen tog hårt på kroppen...) Ni lyssnade på vad jag hade att säga och ni provade, alla kämpade verkligen hela tiden :tummenupp Det är sånt man vill se som instruktör. Men den absolut störste kämpen måste vara den 14 åriga grabben (jag kommer tyvärr inte ihåg ditt namn) Jag har ALDRIG sett någon köra så mycket! Vilken kämpe. Honom kommer vi få passa oss för på tävlingarna i framtiden!

Stort tack till alla deltagare för att ni gjorde den här helgen så bra:tummenupp

Tack för en lärorik helg och gött folk! Ingår massage i nästa kurs? :pannkyss

*Ni har ingen bra filserver där folk kan ladda upp sina bilder/filmer eller?
Hade vart smidigt med apache eller vanlig ftp så kan man få bilder osv i orginalstorlek.

Ha det ! / Max

Får oxå passa på å tacka M:et för att vara en mycket duktig lärare,lätt å förstå vad du menar, bra förslag på att göra resan lättare runt banan,vill även tacka resten av Pyamas teamet som fixar detta å gör detta möjligt å få ta del av detta underbara..å sen e ni ju jävligt trevliga oxå.. ska försöka åka på fler av era kurser,mycket lärorikt å ja e svin nöjjd, även boendet va kanon,riktigt bra frukost å kalas stugor.. så dom bör oxå få reda på att vi är nöjda med deras grejer..:tummenupp

sen alla glada jävlar som man fick träffa å kämpa mot på banan, hoppas vi ses igen... ett gött gäng...

Håller med M:et om han 14 åringen.. helt otroligt.. en annan gnällde över babian röv å värk i armar, händerna domna.. ja vette fan allt.. men killen han bara körde... Makalöst....

Slide in - burn out. / Strömberg..

Jag måste få säga att det var fantastiskt att få stå och iakta er. Från rena rama High Chaparall (jag fick panik, tänkte att det inte finns en chans för mej att hålla koll på säkerheten osv, lika bra att bara ringa in en ambulans och ha stående här.Hehe) till att få ett riktigt bra flyt genom banan på ett kontollerat och mer säkert sätt. Det märktes tydligt att ni tog åt er av instruktioner och praktiserade det på banan. Ni var urduktiga! Hoppas det går bra med diverse skador...Lårkaka, ev handfraktur...fot...åksjuka*ler*

Hoppas vi ses snart igen!
Kram på er alla/ Sjuksyster ;o)

Sämsgård.... hur går de med hoj planerna?? riva gamla eller köpa ny??
fan va tråkigt att den rasa...igen...

du vet ju nu va gött en ny går.. :tummenupp men passa dig för -07 bara.. dom har dåliga däck.. :blah

vi får ut å ta ett par goa kurvor när du fått nått å åka på igen...

:tummenupp Grym helg altså! Super fint boende, gött väder, bra kursupplägg, roliga och hjälpsamma människor och ledarna va super bra. Det ända som inte va på top va la sämsgårds hoj:tungan ....Har inte haft så här kul på bra länge!

Men blev en sväng till akuten när man kom hem till gbg. Hade ont i nacken som f..n:näsblod . Blir nog inte nått hoj åkande på en vecka iaf. Men det tar ändå en stund å få hem alla delar som man krasha sönder på hojen.

Vore nice om kan fixa nån server där vi kan slänga upp alla bilder som e tagna under helgen, så kan man välja å vraka. Någon som har nån kunskap om sånt där?

Tack för en kanon helg:klappar:tummenupp

Jag får gå emot strömmen och skriva något negativt!

Är ju ändå tråkigare för mig som fick avboka nu när jag kan läsa att ni verkar haft det hur bra som helst:näsblod

Grymt!

Tack till:
Met, Mycket bra lektioner! Jag lärde mig massor!
David, Trevlig och knäskrapande!
Sjuksyster, tack för omsorgen! Klota egentligen bara för att få kontakt;)
Sämsgård, Inspiration!
Johan, Rätt inställning, fullt ös! En hoj ska användas!
Max Ludde och Jonas , bor gärna med er igen!

Sjukt kul hade vi trotts varsin highsider och den där J_a Ohlsson som var liiite snabbare;)

Nicke va namnet på den outröttliga sonen:hoppa :tungan
Och är det nån som vill hyra in honom till endurancerace så kan vi diskutera lämplig timdebitering:)
Vi har fått godkännt av svemo för att få dispens med B-licens så han kommer köra sitt första race i Falkenberg.
(kan väl trösta alla med att han va oxå skinnflådd på många ställen, men de stoppar inte honom i första taget.. de blir 2-3 timmar på crossbanan i morgon:nicka )

Vill passa på och tacka för ett riktigt bra läger oxå! Mera sånt!!

Tommy..

tack för en kanon helg !

var otroligt lärorikt och insperande. dock insåg man snabbt att enduro fjädring inte var det ultimata runt gocartbanan. jaja nu står ny fjädring och en slirkoppling högt på önskelistan. tänkte nog nästan köra den här open klassen på sm som går i östersund :-)

haha var sjukt trevligt att träffa peter och magnus som gjorde att vi fick en otroligt rolig och trevlig stuga, tror aldrig att jag har skrattat så mkt. hör av er nån gång grabbar !

håller på att lägga in lite filmer, några är klar och finns på:

http://www.youtube.com/watch?v=FB90qjaQU9w

http://s303.photobucket.com/albums/nn131/husqvarnan/?albumview=link&special_track=nav_album_album

mvh// johan ( den sista husan kvar på banan)

ps. ursäkta att ni var tvungen att säga åt mig några gånger att lugna mig

Sämsgård.... hur går de med hoj planerna?? riva gamla eller köpa ny??
fan va tråkigt att den rasa...igen...

du vet ju nu va gött en ny går.. :tummenupp men passa dig för -07 bara.. dom har dåliga däck.. :blah

vi får ut å ta ett par goa kurvor när du fått nått å åka på igen...

Hahaha ja dom e lite luriga -07 erna så de får nog bli en 08 i så fall:kryckor :rodnar ,
men nu jag har mutat regeringen med att sköta disken i ett halvår så det värkar som det kanske kan bli en ny:)

, de va lite trist att den pajja men stämningen som var i depån å gruppen gjorde att de va jädrigt kul ändå:tummenupp

Back