Inbjudan till supermotardkurs

Du har inte missat kursen, vi åker över denna helg och vi har nog plats för en till om du är intresserad. Ring mig på 0709-99 59 75 så fixar vi till det.

/Dawan

Ah tackar men tuvärr försent att planera just nu:(
därför ja hoppas och undrar att det kommer en snart igen?

Ah tackar men tuvärr försent att planera just nu:(
därför ja hoppas och undrar att det kommer en snart igen?

Förhoppningsvis så kommer vi att hålla en kurs i Örebro på deras Motardbana, det är dock inte bestämt än.

Bli medlem på vår mailinglista då vi mailar ut så fort vi vet.

/Dawan

Förhoppningsvis så kommer vi att hålla en kurs i Örebro på deras Motardbana, det är dock inte bestämt än.

Bli medlem på vår mailinglista då vi mailar ut så fort vi vet.

/Dawan

:tummenupp låter bra det
medlem o klar, bara vänta på besked då
//tackar

om du ska vara på vandrarhemmet så ska du nog ha med egna sängkläder å handduk... så brukar de vara på vandrarhem i alla fall... jävlar va de drar ihop sig nu... längtar som fan...

En fråga från mig som är utböling!

Min färja går ju till Eckerö och kommer väl fram där nån gång på nattkröken. Frågan är ju då, ligger Eckerö på en separat liten Ö så man måste åka nån sån där gul liten ful färja över till ""fastlandet"" åland? Eller går det kanske en bro? Lär inte gå många småfärjor på fredag natt menar ja....

Annars syns vi i depån på Lördag morgon, om jag nu hittar dit.....

Last edited:
Ja nu är det nära!

Men oj vad stressigt det känns. Tyckte här om kvällen ute man var ute i god tid, men vart tog den tiden vägen. Skulle ju bara fixa lite, så att det dära sista skulle bli klart.

Jaja vi ses på Fredag och alla andra på Lördag!

Ps/sova ör över reklamerat ;)

En fråga från mig som är utböling!

Min färga går ju till Eckerö och kommer väl fram där nån gång på nattkröken. Frågan är ju då, ligger Eckerö på en separat liten Ö så man måste åka nån sån där gul liten ful färga över till ""fastlandet"" åland? Eller går det kanske en bra? Lär inte gå många småfärjor på fredag natt menar ja....

Annars syns vi i depån på Lördag morgon, om jag nu hittar dit.....

Då åker du från grisslehamn, ankomst terminalen på åland heter eckerö.. så nej, du behöver inte åka nån liten gul ful färja.. sen när du kör av färjan så har du ca 1 timmes körning har ja för mig till mariehamn.

Då åker du från grisslehamn, ankomst terminalen på åland heter eckerö.. så nej, du behöver inte åka nån liten gul ful färja.. sen när du kör av färjan så har du ca 1 timmes körning har ja för mig till mariehamn.

Får va en bra slö bil isf. Min trippmätade visade runt 4 mil mellan färjelägret (ekerö) och vessingsboda (banan). Mariehamn ligger någonstans på vägen, så dit är det väl runt 2 mil då uppskattningsvis :)

:mad: :mad: så va fan händer idag dååååå o hoj jäveln pajar jävla:hördu :ajjabajja :kulspruta :kulspruta :FU :machinegu :cdevil :censored :tummenner fårse om dom fixar det tills imorgonannars får ja supa hela tiden :D

Kanon grabbar! Synes!

Nu är allt nästan klart, igen :)

Allt är på plats, nu ska dämparna ställas in. Men jag känner att om det fins någon när vi är på Åland som kan hjälpa mig lite med fjädringen vore det fint.
Kan nog lova att jag inte är själv om att inte ha koll på detta med fjädring. Så kanske vi skulle ta en genomgång av fjädringinställningar vid lägerelden någon kväll :)

Allt är på plats, nu ska dämparna ställas in. Men jag känner att om det fins någon när vi är på Åland som kan hjälpa mig lite med fjädringen vore det fint.
Kan nog lova att jag inte är själv om att inte ha koll på detta med fjädring. Så kanske vi skulle ta en genomgång av fjädringinställningar vid lägerelden någon kväll :)

Jag känner en kille som ska med, jag tror han kallas M:et. Hör med honom, jag är säker på att han hjälper till :tummenupp

/Dawan

de låter som en mycket bra idé.. ja vill oxå ha litte hjälp å råd angående detta... så detta ser ja fram emot...

Jag känner en kille som ska med, jag tror han kallas M:et. Hör med honom, jag är säker på att han hjälper till :tummenupp

/Dawan

Vore suveränt med litte expert hjälp på området... :tummenupp

Last edited:
Nu e de dags...

Då va de äntligen dags... vi lämnar trollhättan 7.30, ses ikväll... :yoparty

jävlar vad kul det var asså. lärt sig mycket och haft en otroligt rolig helg. trevligt folk som fan också ;d
man längtar faktiskt tillbaka ;(. Hoppas det blir fler kurser :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...