Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag anmäld. Kunde inte stå emot![]()
Någon som vet hur många platser det finns kvar?

Måste bara fråga, hur "dålig" får man vara?
Är rätt total nybörjare och vill inte vara i vägen för andra, men det skulle vara grymt kul att få testa lite och Åland är ju ett ställe som jag älskar, så alla flugor på smällen så att säga.
Du får vara hur dålig som helst. Är du total nybörjare lovar jag dig att denna helg kommer att vara mycket givande för dig.
Meningen med vår kurs är ju att ALLA ska kunna komma, fundera inte ens på om ni platsar.
mvh/Dawan

Tack!
Underbart!
Då får gubben anmäla oss under dagen och börja meckla skärbrädor![]()
Nu är jag anmäld. Kunde inte stå emot![]()

Kommer du på ålandslägret den 1-3e också?![]()
![]()
Inte planerat det i alla fall. Du ska dit eller?
Inte planerat det i alla fall. Du ska dit eller?
Häng med på detta så kanske jag kan plocka upp dig i örebro. Vi är två som ska ned.
Det låter roligt, jag får se närmare hur det blir. Kanske skulle det kunna bli av, har ni plats för en hoj till på flaket?![]()
Vi ska dra med en caddy och den finns de plats i men frågan är om vi ska åka med kåpa eller inte på släpet. Bestämmer vi oss för kåpa får bara två plats. öppet släp så får tre plats.
Vi ska dra med en caddy och den finns de plats i men frågan är om vi ska åka med kåpa eller inte på släpet. Bestämmer vi oss för kåpa får bara två plats. öppet släp så får tre plats.

Hmm, kan bli tajt, vi får väl provlasta nån dag. Fixat skinnställ idag, ska svarva kraschpuck o fixa ljudämparskydd. Ska bli riktigt kul iaf!![]()
Fått startmotor?

Jag har själv en "caddy" (skoda pickup), och jag tvivlar på att 3 hojar får platsmen visst, med lite vilja så
Men! är det inte bara 2 platser i en sådan bil?
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |