Inbjudan till supermotardkurs

Strömberg

Kör alltid för fort!!
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
Husaberg 650 Supermoto -07 Nu kittad för isen!!
nu va man anmäld.... ska bli kul att se hur detta slutar.... :D

nu oxå betalt..... väntar mail.... :yoparty
 
Last edited:

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Måste bara fråga, hur "dålig" får man vara?
Är rätt total nybörjare och vill inte vara i vägen för andra, men det skulle vara grymt kul att få testa lite och Åland är ju ett ställe som jag älskar, så alla flugor på smällen så att säga.
 

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Ort
Örebro, Närkes Kil
Hoj
Yamaha R6 -01
Måste bara fråga, hur "dålig" får man vara?
Är rätt total nybörjare och vill inte vara i vägen för andra, men det skulle vara grymt kul att få testa lite och Åland är ju ett ställe som jag älskar, så alla flugor på smällen så att säga.

Du får vara hur dålig som helst. Är du total nybörjare lovar jag dig att denna helg kommer att vara mycket givande för dig.

Meningen med vår kurs är ju att ALLA ska kunna komma, fundera inte ens på om ni platsar.

mvh/Dawan
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Du får vara hur dålig som helst. Är du total nybörjare lovar jag dig att denna helg kommer att vara mycket givande för dig.

Meningen med vår kurs är ju att ALLA ska kunna komma, fundera inte ens på om ni platsar.

mvh/Dawan


Tack!
Underbart!
Då får gubben anmäla oss under dagen och börja meckla skärbrädor:yoparty
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Inte planerat det i alla fall. Du ska dit eller?

jajemen, vi är många som ska dit, över 50 anmälda. tyvärr så kommer detta 2a lägret lite för tätt impå, blir isf 2 läger på åland med knappt mer än en veckas mellanrum. :( Hade varit ruskigt kul annars.
Det andra lägret är som sagt mellan den 1-3e maj och kostar inte mer än 500kr för de tre dagarna, tillgång till banan redan på kvällen dagen innan den sista april ;).
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=176153
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Inte planerat det i alla fall. Du ska dit eller?

Häng med på detta så kanske jag kan plocka upp dig i örebro. Vi är två som ska ned.

Det låter roligt, jag får se närmare hur det blir. Kanske skulle det kunna bli av, har ni plats för en hoj till på flaket? ;)
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Det låter roligt, jag får se närmare hur det blir. Kanske skulle det kunna bli av, har ni plats för en hoj till på flaket? ;)

Vi ska dra med en caddy och den finns de plats i men frågan är om vi ska åka med kåpa eller inte på släpet. Bestämmer vi oss för kåpa får bara två plats. öppet släp så får tre plats.
 

kwattro

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Karlstad
Hoj
1000DS-03/FE450E-09/WR250F-07
Vi ska dra med en caddy och den finns de plats i men frågan är om vi ska åka med kåpa eller inte på släpet. Bestämmer vi oss för kåpa får bara två plats. öppet släp så får tre plats.

Hmm, kan bli tajt, vi får väl provlasta nån dag. Fixat skinnställ idag, ska svarva kraschpuck o fixa ljudämparskydd. Ska bli riktigt kul iaf!:tummenupp
Fått startmotor?
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Vi ska dra med en caddy och den finns de plats i men frågan är om vi ska åka med kåpa eller inte på släpet. Bestämmer vi oss för kåpa får bara två plats. öppet släp så får tre plats.

Jag har själv en "caddy" (skoda pickup), och jag tvivlar på att 3 hojar får plats :) men visst, med lite vilja så ;) Men! är det inte bara 2 platser i en sådan bil? :va
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Hmm, kan bli tajt, vi får väl provlasta nån dag. Fixat skinnställ idag, ska svarva kraschpuck o fixa ljudämparskydd. Ska bli riktigt kul iaf!:tummenupp
Fått startmotor?

Härligt! Själv saknar jag skor (hål vid tårna)

Italienskt, får vara glad om jag får startmotorn innan sommaren:näsblod

Jag har själv en "caddy" (skoda pickup), och jag tvivlar på att 3 hojar får plats :) men visst, med lite vilja så ;) Men! är det inte bara 2 platser i en sådan bil? :va

En caddy med den nya karossen (års 2005 - 5 platser) men den ska vi bara dra med sen blir det släp.
 
Last edited:

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Jag är riktigt sugen men har några frågor!

Antingen så tar jag heffa klumps bussen och pröjsar 1000:- på färjan men då kan jag sova i den istället. Finns det nån camping i närheten, kanske till och med tillgång till el & mugg vid banan man kan snåla in sig på???

Nån mer som åker buss och slaggar i?

Eller så tar man bil & släp blir ju nästan billigare oavsett faktiskt, inte lika bekvämt dock....

Hur som helst så lär jag ha en plats ledig från Stockholm (Norr-väst).
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top