Inbjudan till Roadracing SM Knudan

Vet någon vad den fria träningen på söndagen kostar och om man måste anmäla sig eller inte? HMS svarar inte i telefonen.

Som den lappjävel jag är måste jag blotta min okunnighet, hur hittar man till banan? Söker jag efter Knutstorp på eniro.se får jag 45 orter...

Tacksam för svar då jag åker kl.05.00 imorgon! :tummenupp

Det är lugnt RJ, jag har det inknappat på GPS:en nu. Blir en nätt tripp på 120 mil... Men det är ju ingenting för en riktig norrlänning :D

Det är lugnt RJ, jag har det inknappat på GPS:en nu. Blir en nätt tripp på 120 mil... Men det är ju ingenting för en riktig norrlänning :D
Nä det är knappt man hinner lägga in 6:an på bussen innan man är framme!

..
Kl 18.30-20.30 tisdag 7/8 kommer vi att visa RR hojar i HÖJ (Raggarbil & MC träffen) välkommna att mingla med RR förare.

Schysst väder var det och mycket folk! Prickade visst in rätt tisdag där! :tummenupp Någon hade visst räknat till att det var över 900 motorcyklar som hade varit där! FlyKay, G:sson å jag hade våra hojar och oss själva där och gjorde lite reklam för helgens race. Kände oss lite oförberedda på vad vi skulle göra. Men hoppas att det ändå kommer att locka dit några fler besökare, nu när dom fått bekanta sig med lite förare och hojar, så att dom vet vad det är för något som är på g. :)

Last edited:
Schysst väder var det och mycket folk! Prickade visst in rätt tisdag där! :tummenupp Någon hade visst räknat till att det var över 900 motorcyklar som hade varit där! FlyKay, G:sson å jag hade våra hojar och oss själva där och gjorde lite reklam för helgens race. Kände oss lite oförberedda på vad vi skulle göra. Men hoppas att det ändå kommer att locka dit några fler besökare, nu när dom fått bekanta sig med lite förare och hojar, så att dom vet vad det är för något som är på g. :)
En lyckad kupp i HÖJ, ett hundratal flyers med reklam för SM i RR delades ut.

Bifogat

• DSCF0007.JPG
    DSCF0007.JPG
    72.5 KB · Visningar: 92
  • DSCF0011.JPG
    DSCF0011.JPG
    75.7 KB · Visningar: 106
Sedan bar det av till Knudan för stormöte med chefsfunkisarna och TL.

Bifogat

• DSCF0014.JPG
    DSCF0014.JPG
    68.9 KB · Visningar: 73
  • DSCF0015.JPG
    DSCF0015.JPG
    74.9 KB · Visningar: 65
när kommer betalnings/anmälningsbekräftelserna ut? så att man vet man e anmäld!

Såg det efter mitt inlägg. Å andra sidan står R600 och R1000 tillsammans vilket inte verkar så troligt med tanke på att vi är drygt 70 st.:

Såg i tidigare inlägg att det var först till kvarn på fredag, är det förs i kön vid depåutfarten, först till anmälan eller först inkommna betalningar?:confused:

Såg i tidigare inlägg att det var först till kvarn på fredag, är det förs i kön vid depåutfarten, först till anmälan eller först inkommna betalningar?:confused:
Det är inget först till kvarn som gäller. Alla som vill träna får göra det och alla ska få köra lika mycket.
I Rookie 1000 var vi inte 40 st som är maxgränsen på banan för träning så vi lär köra i en grupp. Rookie 600 däremot delas upp i två grupper.

Det är inget först till kvarn som gäller. Alla som vill träna får göra det och alla ska få köra lika mycket.
I Rookie 1000 var vi inte 40 st som är maxgränsen på banan för träning så vi lär köra i en grupp. Rookie 600 däremot delas upp i två grupper.

Ok, det låter rimligt.
Stressad inför kval på ny bana...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP