RJ
God & glad kexchoklad!
Tack! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som den lappjävel jag är måste jag blotta min okunnighet, hur hittar man till banan? Söker jag efter Knutstorp på eniro.se får jag 45 orter...
Tacksam för svar då jag åker kl.05.00 imorgon!![]()
Nä det är knappt man hinner lägga in 6:an på bussen innan man är framme!Det är lugnt RJ, jag har det inknappat på GPS:en nu. Blir en nätt tripp på 120 mil... Men det är ju ingenting för en riktig norrlänning![]()
..
Kl 18.30-20.30 tisdag 7/8 kommer vi att visa RR hojar i HÖJ (Raggarbil & MC träffen) välkommna att mingla med RR förare.
Frågan är ju då.
Vad hade G:sson för hoj?
En lyckad kupp i HÖJ, ett hundratal flyers med reklam för SM i RR delades ut.Schysst väder var det och mycket folk! Prickade visst in rätt tisdag där!Någon hade visst räknat till att det var över 900 motorcyklar som hade varit där! FlyKay, G:sson å jag hade våra hojar och oss själva där och gjorde lite reklam för helgens race. Kände oss lite oförberedda på vad vi skulle göra. Men hoppas att det ändå kommer att locka dit några fler besökare, nu när dom fått bekanta sig med lite förare och hojar, så att dom vet vad det är för något som är på g.
![]()
Rookie 1000 20 B David Framelius anmäldnär kommer betalnings/anmälningsbekräftelserna ut? så att man vet man e anmäld!
Rookie 1000 20 B David Framelius anmäld
Listorna är på g
Såg det efter mitt inlägg. Å andra sidan står R600 och R1000 tillsammans vilket inte verkar så troligt med tanke på att vi är drygt 70 st.:
Det är inget först till kvarn som gäller. Alla som vill träna får göra det och alla ska få köra lika mycket.Såg i tidigare inlägg att det var först till kvarn på fredag, är det förs i kön vid depåutfarten, först till anmälan eller först inkommna betalningar?![]()
Det är inget först till kvarn som gäller. Alla som vill träna får göra det och alla ska få köra lika mycket.
I Rookie 1000 var vi inte 40 st som är maxgränsen på banan för träning så vi lär köra i en grupp. Rookie 600 däremot delas upp i två grupper.
Han ska köra firmans demohoj (?), ZX6R, i STK600. Helt std förutom racekåpor och en hemmagjord djudämpare.![]()
...och bortagjorda fotpinnar! Om det är torrt så får folk det svårt mot honom.
han é ju inte direkt sunkig i regn heller![]()
Var fick du luft ifrån förresten??
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti