Impotens vid mc körning

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Tjena!

Har ni läst den här artikeln (gammal jag vet): http://www.bike.se/content/2855/

Hur väl stämmer detta? Cykling har man ju hört mycket om men trodde aldrig att mc körning skulle ge sådana stora problem.

Självklart är detta väldigt oroande för mig, hur roligt det än låter så är impotens inget kul. Vad ska man göra? Pungskydd? :tungan Måste ju täcka lite mer än bara pungen om det ska funka.

"Och vad är viktigast, kärlekslivet eller att få köra motorcykel? "

Svar: JA

Men nej, lät inte precis kul :va Hur kommer det sig att det är först nu dom kommer på att det också gäller motorcykel?

Komfortsadel och sittställning, precis ridit och ganska säker på att vänstra juvelen är i 3 delar nu så det måste vara värre. Har man stora problem så känner man nog det i tid, nyhetstorka i Japan gissar jag på.

Om man har problem med att förhuden åker bakåt när man kör då så man måste ner med näven för att rätta till det hela hela tiden :P kanske dags för omskärning...

Det beror väl mycket på din fru/flickvän. Min fru skickar mer än gärna ut mig på en hojtur för att jag inte ska gå hemma o jucka på henne. (grannen är väl bättre) . Men lika väl så har jag ganska stora juckbehov när jag kommer hem. Så NÄÄ, Teorin funkar int på mig.

Jag får hoppas att de pratar om tillfällig impotens strax efter... men riktiga skador är inte kul och då är det faktiskt inte värt det :)

Folk som haft problem med tillfällig impotens vet vad jag pratar om haha.

Sannolikheten att någon här skulle tillstå att han har dylika problem är lika med noll. Möjligen kommer någon att referera till en vän eller äldre släkting.
Ska bli kul att följa tråden :)

Ok... det innebär att 30% med lätthet kör med ribba och dessutom pissar under färd... :Bugar

de e inte så flesta bikers är medelåldriga män som försöker bli ung igen och dödar de sista manliga i regionerna istället?
Ne men skämtåsido är de tur man e ung och får ståfräs på order

Sannolikheten att någon här skulle tillstå att han har dylika problem är lika med noll. Möjligen kommer någon att referera till en vän eller äldre släkting.
Ska bli kul att följa tråden :)

Sannolikheten ligger på 70% :)

Förmodligen menar de försämrad potens strax efter när man kört ett jävla tag, men bestående skador är nog nästan obefintliga... hoppas jag.

Jag cyklade hur mycket som helst när jag var mindre, och då var det sportsadlar och skit på mountain-bikesen som gällde... och jag är inte impotent. Antar att det är väldigt få som råkar ut för detta, men en motorcykel har ju så mycket mer komfortabel sadel än en cykel.

Sannolikheten ligger på 70% :)

Förmodligen menar de försämrad potens strax efter när man kört ett jävla tag, men bestående skador är nog nästan obefintliga... hoppas jag.

Jag cyklade hur mycket som helst när jag var mindre, och då var det sportsadlar och skit på mountain-bikesen som gällde... och jag är inte impotent. Antar att det är väldigt få som råkar ut för detta, men en motorcykel har ju så mycket mer komfortabel sadel än en cykel.
Det beror mycket på hur sadeln ser ut och hur den som sitter på sadeln ser ut, alla är ju lite lätt olika. På racern har jag en sadel som är öppen mellan sittbenen så att säga. Iofs led jag inte av den gamla heller, men den här är både skönare och lättare :)

Jag tror riskerna för paketet är betydligt större efter klumpiga landningar efter slangningar, plötsliga stopp osv...

Det beror väl mycket på din fru/flickvän. Min fru skickar mer än gärna ut mig på en hojtur för att jag inte ska gå hemma o jucka på henne. (grannen är väl bättre) . Men lika väl så har jag ganska stora juckbehov när jag kommer hem. Så NÄÄ, Teorin funkar int på mig.

är inte säker på att din fru gillar att du står o juckar på grannen heller iofesig, men men.. :D

Haha..nu tänkte jag mig lite mer åt att hon var hos grannen när jag "stekte moppefuckos".(in my dreams)

Var har du hållt hus , Sir-väs? Har inte sett dig ute.

Skulle ju vara perfekt om man blev impotent,då skulle ju tanten vet att det aldrig blir nåt,så då slutar gnället om att man aldrig är hemma...min gröna ölskarinna duger gott ett par år till....

Haha älskarinna ska det vara,några öl för mycket ikväll kanske...

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...