linus_brum
Brum brum
Hej!
Jag haller pa att flytta tillbaka till Sverige efter ett antal ar i London, och tar med mig min XJR 1300 pa flyttlasset.
Nagon som vet vad kraven ar nar man importerar hoj fran UK till Sverige? Hastighetsmataren skall ga att andra till km/h genom att trycka pa lite knappar, sa det skall inte vara nagra problem. Hur ar det med framljuset, behover man fixa sa att det blandar av till hoger istallet for vanster? Nagot annat?
Hur ar det med ljuddampare nar man besiktar en hoj i Sverige? Har ar det OK sa lange man har en som ar laglig, eller ar stamplad som laglig, och om man kanner killen i verkstaden dar man besiktar (gors i vanlig verkstad, ingen motsvarighet till svensk bilbesktning har...) sa gar det oftast bra aven med fullt race-system... Maste man satta pa originaldamparna for att besikta i Sverige? Mina dampare skall vara lagliga, men de ar forbannat hogljudda, och har ingen katalysator.
Tacksam for svar
Jag haller pa att flytta tillbaka till Sverige efter ett antal ar i London, och tar med mig min XJR 1300 pa flyttlasset.
Nagon som vet vad kraven ar nar man importerar hoj fran UK till Sverige? Hastighetsmataren skall ga att andra till km/h genom att trycka pa lite knappar, sa det skall inte vara nagra problem. Hur ar det med framljuset, behover man fixa sa att det blandar av till hoger istallet for vanster? Nagot annat?
Hur ar det med ljuddampare nar man besiktar en hoj i Sverige? Har ar det OK sa lange man har en som ar laglig, eller ar stamplad som laglig, och om man kanner killen i verkstaden dar man besiktar (gors i vanlig verkstad, ingen motsvarighet till svensk bilbesktning har...) sa gar det oftast bra aven med fullt race-system... Maste man satta pa originaldamparna for att besikta i Sverige? Mina dampare skall vara lagliga, men de ar forbannat hogljudda, och har ingen katalysator.
Tacksam for svar
