Har hittat en fin fin hoj på mobile.de som jag suktat efter länge nu. Hur kan man försäkra sig om att inte bli lurad?, för killen som säljer hojen har flyttat till italien och tagit hojen med sig samt att han inte kan tyska även fast han bott i tyskland i ett år. Tydligen så stog hojen redan på posten för att skickas innan han hade fått en köpare
Jag har hans adress,namn,telefonnummer och hojens regnummer. Finns det något sätt att kolla upp vilken ägaren är via reg nummret som man kan göra på vägverketshemsida?
Han snackade också om att "Royal Mail" där hojen stog fungerade som paypal men man har ju hört att folk blivit blåste och inte fått pengerna tillbaka av paypal heller...

Jag har hans adress,namn,telefonnummer och hojens regnummer. Finns det något sätt att kolla upp vilken ägaren är via reg nummret som man kan göra på vägverketshemsida?
Han snackade också om att "Royal Mail" där hojen stog fungerade som paypal men man har ju hört att folk blivit blåste och inte fått pengerna tillbaka av paypal heller...