Andyman_se
wicked
Jag tänkte åka ner till Hamburg nu till helgen och söker därför billigt boende. Nån som kan rekommendera något? Då jag ska ner med en minibuss tänkte jag även kika lite på hojar och eventuellt plocka med mig en hem. Är det någon som vet någon bra hemsida till nån hojhandlare i närheten av Hamburg? Vill gärna ha tips på hoj också, funderar på en Yamaha SZR 660, det verkar vara en duglig hoj och så har jag råd att försäkra den också. Finns det några andra hojar i samma klass?
Det enda man behöver ha med sig av handlaren är briefet och kvittot va? man behöver väl inga föräkringar och skyltar eller så om man inte ska köra hem hojen? Sen är det väl bara reg. besiktning och vägning också, plus intyg av generalimportören om effekt och så. Är det nåt jag har glömt så upplys mig gärna.
//Andreas
Det enda man behöver ha med sig av handlaren är briefet och kvittot va? man behöver väl inga föräkringar och skyltar eller så om man inte ska köra hem hojen? Sen är det väl bara reg. besiktning och vägning också, plus intyg av generalimportören om effekt och så. Är det nåt jag har glömt så upplys mig gärna.
//Andreas