Imponerande bygge av en mini Ferrari 312

Jag hoppas att någon betalade honom riktigt bra för bilen så att han kan gå vidare i sin jakt sina drömmar.

Definitivt inte. Han har uppfyllt en dröm som i det närmaste går att förklara som omöjlig. Hur många gör det i sitt liv? :)

All heder och respekt åt denna man.

En dum dröm. Han verkar ju vara modellbyggarnas motsvarighet till någon som missbrukat wow i tolv år. Fast nu när jag såg igenom den igen så såg jag att de åren han ritade den inte räknades med så alltså 15 år allt som allt. Jag ser i alla fall en störd och besatt man och jag tycker inte det är någonting som ska uppmuntras.

Faaaast samtidigt så vet jag ju inte hur mycket tid han lagt egentligen. Jag tänker mig bara att han inte gjort mycket annat förutom att bygga bilen när han inte jobbar. I verkligheten kanske han bara gjort lite då och då och det är därför det tog så lång tid.

• Gilla
Reaktioner: Teo
Hoppas någon har berättat för han att han slösat bort tolv av sina bästa år på skit.

Hur mycket tid har du lagt på dina intressen? Hur mycket tid har du kastat bort på att surfa på sporthoj? Hoppas någon talat om för dig att du slösat bort alldeles för många timmar/dagar/år på ett löjligt forum. :rolleyes:

En dum dröm. Han verkar ju vara modellbyggarnas motsvarighet till någon som missbrukat wow i tolv år. Fast nu när jag såg igenom den igen så såg jag att de åren han ritade den inte räknades med så alltså 15 år allt som allt. Jag ser i alla fall en störd och besatt man och jag tycker inte det är någonting som ska uppmuntras.

Faaaast samtidigt så vet jag ju inte hur mycket tid han lagt egentligen. Jag tänker mig bara att han inte gjort mycket annat förutom att bygga bilen när han inte jobbar. I verkligheten kanske han bara gjort lite då och då och det är därför det tog så lång tid.

Han sa i början av videon att den kostat honom 20 000 timmar. Räknar du baklänges så kommer nu nog fram till den faktiska tiden. Bilen tog 12 år att bygga om jag förstod saken rätt och 3 år att rita vilket du även skriver i inlägget ovan.

Jag tycker att det är en fantastisk person som genomfört och uppfyllt en dröm genom detta bygget. Hur många kan säga att de gjort det i sitt liv?

Hade det blivit för dyrt för han att bygga i full skala?... Hade ju vart lite roligare om man kunnat köra den oxå, efter så många timmars arbete...

:rofl Ja får man inte ligga så...

Hoppas någon har berättat för han att han slösat bort tolv av sina bästa år på skit.

Det är ju det livet går ut på, att fylla ut dötiden med sånt som intresserar en.:tummenupp

Det kvittar om det är en modellbil eller en fullt körbar Ferrari karln har byggt, huvudsaken är att han sett en utmaning i bygget och efter massa slit och jobb lyckats bli färdig och bevisat för sig själv att han klarat av det.

Du lägger mer tid på sporthoj skulle jag tro, hahaha

Vem är loosern???

Vad nödvändigt att vara otrevlig och förolämpande. Är det din pojkvän eller varför känner du att du måste försvara honom? Det är möjligt att jag är lösare än honom, jag åt ärtsoppa till lunch.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg