Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Verkligen imponerande prestation av mannen i fråga 
[YOUTUBE-ID]ncsaUNEzaTw[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]ncsaUNEzaTw[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas någon har berättat för han att han slösat bort tolv av sina bästa år på skit.
Definitivt inte. Han har uppfyllt en dröm som i det närmaste går att förklara som omöjlig. Hur många gör det i sitt liv?
All heder och respekt åt denna man.
Hoppas någon har berättat för han att han slösat bort tolv av sina bästa år på skit.
En dum dröm. Han verkar ju vara modellbyggarnas motsvarighet till någon som missbrukat wow i tolv år. Fast nu när jag såg igenom den igen så såg jag att de åren han ritade den inte räknades med så alltså 15 år allt som allt. Jag ser i alla fall en störd och besatt man och jag tycker inte det är någonting som ska uppmuntras.
Faaaast samtidigt så vet jag ju inte hur mycket tid han lagt egentligen. Jag tänker mig bara att han inte gjort mycket annat förutom att bygga bilen när han inte jobbar. I verkligheten kanske han bara gjort lite då och då och det är därför det tog så lång tid.
En dum dröm. Han verkar ju vara modellbyggarnas motsvarighet till någon som missbrukat wow i tolv år. Fast nu när jag såg igenom den igen så såg jag att de åren han ritade den inte räknades med så alltså 15 år allt som allt. Jag ser i alla fall en störd och besatt man och jag tycker inte det är någonting som ska uppmuntras.
Faaaast samtidigt så vet jag ju inte hur mycket tid han lagt egentligen. Jag tänker mig bara att han inte gjort mycket annat förutom att bygga bilen när han inte jobbar. I verkligheten kanske han bara gjort lite då och då och det är därför det tog så lång tid.
Ja får man inte ligga så...Hoppas någon har berättat för han att han slösat bort tolv av sina bästa år på skit.
Du lägger mer tid på sporthoj skulle jag tro, hahaha
Vem är loosern???
För att inte tala om alla som töntar runt med att hobbyköra motorcyklar. Det om något är tid man inte får tillbaka.Hoppas någon har berättat för han att han slösat bort tolv av sina bästa år på skit.
Vad nödvändigt att vara otrevlig och förolämpande.
Hade det blivit för dyrt för han att bygga i full skala?... Hade ju vart lite roligare om man kunnat köra den oxå, efter så många timmars arbete...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |