Mark skrev:2092333Ojdå, tur att det inte finns några bevis![]()
okej den var najs 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mark skrev:2092333Ojdå, tur att det inte finns några bevis![]()
okej den var najs 
Dee_cati skrev:2092280Hmmm, var där senast idag och såg inga skyltar som beskriver foto-förbud, dessa brukar dessutom vara väldigt synliga.
Så vitt jag vet finns det väl inte angivet någonstans. Jag och några polare gjorde a'la Mark och JoJo förra året och skulle fula oss på IKEA i Helsingborg, varpå varuhuschefen tillkallas och berättar helt sonika att man inte får fota. Å andra sidan var inte vi speciellt frågvisa och ville se "papper på det". Så hur "rätt eller fel" han hade vet jag ej.MikkE skrev:2092309Skumt, varför?
Inte direkt att deras möbler är hemliga eller så??

hållundan skrev:2093139Så vitt jag vet finns det väl inte angivet någonstans. Jag och några polare gjorde a'la Mark och JoJo förra året och skulle fula oss på IKEA i Helsingborg, varpå varuhuschefen tillkallas och berättar helt sonika att man inte får fota. Å andra sidan var inte vi speciellt frågvisa och ville se "papper på det". Så hur "rätt eller fel" han hade vet jag ej.
Det var snack från hans sida om "spionage", "konkurrenssituationer" m.m.![]()
Mark skrev:2092026Idag var det två glada riddare (Mark och Jojoman) som åkte till IKEA för att spana milf:ar och kanske köpa sig nåt fluffigt att ta med hem.
Döm av vår förvåning när vi nästan uteslutande bara hittar sexleksaker på hyllorna. Med klämkäcka som "Charm" försöker dom dölja det riktiga användningsområdet.
Skäms på dig Kamprad!![]()
1. Buttpluggen går under namnet Citruspress.
2. Tomte.
3. Ett helt draperi med Geishakulor.
4. Avlångt djur för massage.
5. kkk-mask för rollspel, alternativt svetsmask.
6. Spankingredkap i varierande färger.

Du råkar inte heta Levengood i efternamn?Mark skrev:2092026Idag var det två glada riddare (Mark och Jojoman) som åkte till IKEA för att spana milf:ar och kanske köpa sig nåt fluffigt att ta med hem.
Döm av vår förvåning när vi nästan uteslutande bara hittar sexleksaker på hyllorna. Med klämkäcka som "Charm" försöker dom dölja det riktiga användningsområdet.
Skäms på dig Kamprad!![]()
1. Buttpluggen går under namnet Citruspress.
2. Tomte.
3. Ett helt draperi med Geishakulor.
4. Avlångt djur för massage.
5. kkk-mask för rollspel, alternativt svetsmask.
6. Spankingredkap i varierande färger.
Den bilden kommer Jojoman att krossa så fort han öppnar truten och bräker med sin halländskaIronMike skrev:2093429Haha snubben i vit jacka ser exakt ut som min bild av en GÖTEBORGARE, "goa gubbar, typ
Lite blonderat hår, å hån-flin leende![]()
![]()

Jo, om din mamma heter JonaskaZmur skrev:2093436Du råkar inte heta Levengood i efternamn?
Hur fan viss... eller... jag menar... nej det gör han inte!Mark skrev:2093734Den bilden kommer Jojoman att krossa så fort han öppnar truten och bräker med sin halländska
Jo, om din mamma heter Jonas![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen