IKEA's nya [porr]kollektion

Dee_cati skrev:
2092280 Hmmm, var där senast idag och såg inga skyltar som beskriver foto-förbud, dessa brukar dessutom vara väldigt synliga.

MikkE skrev:
2092309 Skumt, varför?
Inte direkt att deras möbler är hemliga eller så??
Så vitt jag vet finns det väl inte angivet någonstans. Jag och några polare gjorde a'la Mark och JoJo förra året och skulle fula oss på IKEA i Helsingborg, varpå varuhuschefen tillkallas och berättar helt sonika att man inte får fota. Å andra sidan var inte vi speciellt frågvisa och ville se "papper på det". Så hur "rätt eller fel" han hade vet jag ej.

Det var snack från hans sida om "spionage", "konkurrenssituationer" m.m. :va

hållundan skrev:
2093139 Så vitt jag vet finns det väl inte angivet någonstans. Jag och några polare gjorde a'la Mark och JoJo förra året och skulle fula oss på IKEA i Helsingborg, varpå varuhuschefen tillkallas och berättar helt sonika att man inte får fota. Å andra sidan var inte vi speciellt frågvisa och ville se "papper på det". Så hur "rätt eller fel" han hade vet jag ej.

Det var snack från hans sida om "spionage", "konkurrenssituationer" m.m. :va

Förvisso så låter det ju helt klart vettigt men samtidigt är det ju att betrakta som allmän plats och där råder det inga fotoförbud om påbud ej finns. Däremot kanske de kan yrka på nån annan klausul om att det är "deras område" eller nåt men då ska det inte vara öppet för vem som helst.

Mark skrev:
2092026 Idag var det två glada riddare (Mark och Jojoman) som åkte till IKEA för att spana milf:ar och kanske köpa sig nåt fluffigt att ta med hem.

Döm av vår förvåning när vi nästan uteslutande bara hittar sexleksaker på hyllorna. Med klämkäcka som "Charm" försöker dom dölja det riktiga användningsområdet.

Skäms på dig Kamprad! :gnissla

1. Buttpluggen går under namnet Citruspress.
2. Tomte :rolleyes: .
3. Ett helt draperi med Geishakulor.
4. Avlångt djur för massage.
5. kkk-mask för rollspel, alternativt svetsmask.
6. Spankingredkap i varierande färger.

Haha snubben i vit jacka ser exakt ut som min bild av en GÖTEBORGARE, "goa gubbar, typ

:rofl

Lite blonderat hår, å hån-flin leende :rofl :rofl

Mark skrev:
2092026 Idag var det två glada riddare (Mark och Jojoman) som åkte till IKEA för att spana milf:ar och kanske köpa sig nåt fluffigt att ta med hem.

Döm av vår förvåning när vi nästan uteslutande bara hittar sexleksaker på hyllorna. Med klämkäcka som "Charm" försöker dom dölja det riktiga användningsområdet.

Skäms på dig Kamprad! :gnissla

1. Buttpluggen går under namnet Citruspress.
2. Tomte :rolleyes: .
3. Ett helt draperi med Geishakulor.
4. Avlångt djur för massage.
5. kkk-mask för rollspel, alternativt svetsmask.
6. Spankingredkap i varierande färger.
Du råkar inte heta Levengood i efternamn?

Ni har väl inte missat klassikern från biltema? :hihi

Bifogat

• Archive_Product_images_86_Large_86-520_l.jpg
    Archive_Product_images_86_Large_86-520_l.jpg
    8.4 KB · Visningar: 37
IronMike skrev:
2093429 Haha snubben i vit jacka ser exakt ut som min bild av en GÖTEBORGARE, "goa gubbar, typ

:rofl

Lite blonderat hår, å hån-flin leende :rofl :rofl
Den bilden kommer Jojoman att krossa så fort han öppnar truten och bräker med sin halländska :lol

kaZmur skrev:
2093436 Du råkar inte heta Levengood i efternamn?
Jo, om din mamma heter Jonas :)

Mark skrev:
2093734 Den bilden kommer Jojoman att krossa så fort han öppnar truten och bräker med sin halländska :lol

Jo, om din mamma heter Jonas :)
Hur fan viss... eller... jag menar... nej det gör han inte! :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg