Igloo är RAsIstisK

Dom är inte lite dum heller. :dummer Och dessutom har väl 88:an alltid varit en naziglass.. dom har bara inte insett det förräns nu. slöhuvven :rolleyes:

88:an var ju en liten elak nazist. :hihi

Last edited:
Fan vilken jävla uppståndelse det blivit nu med detta skitet.

När ska mobiltelefoner bli rasistiska?

Är övergångsställen rasdiskriminerande?

Helt cp.

Jisses, undra varför vi har ett högt skattetryck i Sverige när vi betalar folk för att vara dumma i huvudet på arbetstid

Lartes skrev:
Jisses, undra varför vi har ett högt skattetryck i Sverige när vi betalar folk för att vara dumma i huvudet på arbetstid

Det finns inte en enda arbetsplats som det fungerar som det är tänkt till 100%.

Flyplansteknikerna har det väl värst när nåt skiter sig :gnissla

Mavve skrev:
Fan vilken jävla uppståndelse det blivit nu med detta skitet.

När ska mobiltelefoner bli rasistiska?

Är övergångsställen rasdiskriminerande?

Helt cp.

:rofl :rofl :rofl

Så rätt bara, hela Sverige är rasfientligt.
Bilmärken, glassar, mattor, tavlor osv....

Med lite vild fantasi kan man få allt att vara rasistiskt.
Det liknar mer och mer en dokusåpa

Och som ngn sa i en annan tråd: varför får det heta vitlök?

:fyllisar

.

Zee skrev:
Och som ngn sa i en annan tråd: varför får det heta vitlök?

:fyllisar

.

Den röda löken heter ju rödlök och den gula löken heter ju gullök så att den vita löken ska få heta vitlök tycker jag passar rätt bra. Fast hade det funnits en brun lök och man kallat den(sen urminnes tider) för negerlök så hade det blivit ett helvetes liv NU - inte innan.

sortis.gif

Mavve skrev:
Den röda löken heter ju rödlök och den gula löken heter ju gullök så att den vita löken ska få heta vitlök tycker jag passar rätt bra. Fast hade det funnits en brun lök och man kallat den(sen urminnes tider) för negerlök så hade det blivit ett helvetes liv NU - inte innan.

Men gullök kan den väl inte få heta?! Tänk på alla asiater (eller gäller det bara kineser? :va ).

Och rödlök.. fan, inte roligt för alla de rödhåriga i stå i salladsdisken o få rasistiska gliringar!

Nej, jag tycker vi ska förbjuda lök helt, eller byta namn på lök.

Kanske till.. stinklök? :näsblod

Brunsås?

Mazarin...(låter lite likt Nazarin)

Allt mörkt bröd?

Gul lök?

Sen finns det ju gamla livsmedel som tagits bort, Negerkyssar...där kan man ju förstå!
Fanns det inte en lakritssort som hade en "färgad" gubbe med stora läppar som logotype? :va

Vilka muppar. Fan kan inte jag oxo få ett jobb där jag får betalt för att vara dum i huvudet... skulle ju vara hur soft som helst!

HönaPower skrev:
....Fanns det inte en lakritssort som hade en "färgad" gubbe med stora läppar som logotype? :va

Det är Fazer som har den,finns fortfarande.

Detta tyder bara på att folk har för lite att göra. Vet inte om man ska skratta eller gråta?
En annan tanke som kom upp, borde inte Negress ochså vara väldigt rasistiskt precis som Neger??

små fula jävla turk brudar som aldrig får nått i sängen o aldrig får nån annan uppmärksamhet av nån så då har dom inget annat och göra fyfan vad arg jag blir fan dom drar ju skam över sverige.....förfan domdär glassarn har ju funnits sedan eldkvarn bran låt dom vara för helvete

NoicE skrev:
ericsson 388, heil hitler, 3 GÅNGER :skrämd

Ahaa! Där har vi det! Jag som trodde den telefonen togs ur produktion pga att tekniken blev gammal!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!