Solid snake
Guest
SSB skrev:
Jag tycker du ska byta ditt namn på SH, du är rasistisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SSB skrev:
Nu känner jag mig kränkt, du är rasistiskSolid snake skrev:Jag tycker du ska byta ditt namn på SH, du är rasistisk.![]()

Annars är ju "Boy" nåt man kallar dom där svarta i staterna och det är tydligen inget snällt för dom blir jätteargaBiker_boy skrev:jag kanske måste byta mitt namn också kan ju vara kränkande gentemot det andra könet
robbandalal skrev:Annars är ju "Boy" nåt man kallar dom där svarta i staterna och det är tydligen inget snällt för dom blir jättearga
Faktum är att det inte är några Svenskar som arbetar med CMR. (de som gnällde på Nogger Black) Även denna gång verkar det vara en organisation driven av invandrare.Burre skrev:Det roligaste är att infödda, vita svenskar berättar för invandrare och mörkhyade vad de ska bli kränkta av...
Burre skrev:Det roligaste är att infödda, vita svenskar berättar för invandrare och mörkhyade vad de ska bli kränkta av... Det här är så jävla korkat så det går inte att göra annat än att skratta åt det... På aftonbladet.se hade 148000 röstat om det varav endast 5% tyckte det var rasistiskt... hur många av de 5% tror ni faktiskt är invandrare alt mörkhyade?
morlock skrev:Faktum är att det inte är några Svenskar som arbetar med CMR. (de som gnällde på Nogger Black) Även denna gång verkar det vara en organisation driven av invandrare.
Ok...Burre skrev:"Stig Wallin är ordförande för Centrum mot Rasism."
"Elisabeth Kaleebi och Kristina Larsson på Antidiskrimineringsbyrån i Malmö"
morlock skrev:Ok...
Jag hittade de här hos CMR.
"Amina Ek" - Verksamhetschef
"Mkyabela Sabuni" - Medlemsamordnare
"Babak Rahimi" - Webbansvarig (har väl mindre betydelse)
Hoppas verkligen att dom driver med oss och framförallt pucko-organisationerna. :kockostavgren skrev:Nu presenterar aftonbladets konspirationsexpert de dolda budskapen i glassnamnen: www.aftonbladet.se![]()
Driver dom med antidiskrimineringsbyrån eller är dom så dumma att dom menar allvar?

stavgren skrev:Nu presenterar aftonbladets konspirationsexpert de dolda budskapen i glassnamnen: www.aftonbladet.se![]()
Driver dom med antidiskrimineringsbyrån eller är dom så dumma att dom menar allvar?

Ralph skrev:Är inte Finska pinnar rasistiskt? FinnePinne.![]()

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |