supergirl
she's unstoppable, unpredictable ...
Salus har väl ändrat det kravet, jag vet att killen fick teckna hemförsäkring för att få ha hojförsäkring där men när jag försäkrade min hoj i våras så hade de inget sådant krav. Därför trodde jag att de ändrat sina villkor.
Jag hade iaf sveland när jag kraschade och skaderegleringen där var hur bra som helst. De var snabba och smidiga och lätta att ha och göra med.
De ringde dessutom och tjatade åtskilliga gånger på att de ville ersätta mina läkarkostnader också men jag hade inte sparat kvittona och det var ju inga jättesummor ändå i förhållande till hojen. De har dock väldigt höga premier nuförtiden
Jag hade iaf sveland när jag kraschade och skaderegleringen där var hur bra som helst. De var snabba och smidiga och lätta att ha och göra med.
De ringde dessutom och tjatade åtskilliga gånger på att de ville ersätta mina läkarkostnader också men jag hade inte sparat kvittona och det var ju inga jättesummor ändå i förhållande till hojen. De har dock väldigt höga premier nuförtiden

Är de inte salu ansvar som säger att man måste ha två andra försäkringar hos dem? tror jag provade där med men fick de svaret.....
Försäkringar kan ju också skilja från dag till dag , när jag tecknade min fick jag ett pris men när papprena kom hem fick jag ett annat lite dyrare.. Ringde o kollade vad som va fel och hon räknade igen och jag fick ett Ännu billigare pris....
Men över lag verkar de som flest får bäst pris hos Folksam , prova där och glöm inte gå med i smc ca 350 kr per år men ca 1000 kr rabatt på försäkringen.