Idol - Ungdomar utan minsta självkritik! Ett tecken i tiden?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Det ända man kan säga om Idol är väl att det krävs någon slags talang för att lyckas där

Jag tycker det stora problemet inte är avsaknad av talang utan det att de försvinner så fort. En hel termins tv-program (eller två? :va) och så släpper de en platta som hamnar på en medioker 50-plats på försäljningslistan, en singel som spelas tre gånger i timmen på RixFM första två dagarna och sen är de helt borta. Så mycket skit-TV för ingenting i slutändan.

Ey yo, jag heter faktist Eddie jag skrivit detta själv med papper och penna, hej!

[YOUTUBE-ID]-M3hVxUctiE[/YOUTUBE-ID]

Men det värsta är att nu för tiden så hittar alla gnälliga gubbjävlar ut på internet och klagar på ungdomar där. Det var bättre förr då de bara samlades runt en kopp kaffe isolerade i sina egna hem.

Men det värsta är att nu för tiden så hittar alla gnälliga gubbjävlar ut på internet och klagar på ungdomar där. Det var bättre förr då de bara samlades runt en kopp kaffe isolerade i sina egna hem.

Håller helt med dig, gnälla är ju åldersrellaterat tacka vet jag fjuniga snorisar dem gnäller aldrig :va

Ungdomar utan självrespekt får vi vara tacksamma för..
Hur f_n hade annars porrbranschen sett ut!?

.

Last edited:
Jag har sagt det förut, men det behöver sägas igen....

Alla dessa "idoler" är en produkt av ett samhälle där det är fult att vara duktig. Dom har gått från ett dagis där alla fick vara lucia, till en skola utan betyg där man får beröm om man klarar att knyta sina egna skor och är nästintill rumsren, och därpå fyllt sin meningslösa fritid med att titta på diverse dokusåpor där vilket jävla nöt som helst kan vinna/bli känd...:huvet

Men man måste verkligen förstå juryn.. Tacka fan för att man skulle lacka ur på alla usla sång försök efter ett tag :gnissla

Ingen har väl glömt sveriges värsta tondövs-VM vinnare, Anna? Som på riktigt blev förbannad när juryn sågade henne![YOUTUBE-ID]M-QbTGRuwmw[/YOUTUBE-ID]

Ingen har väl glömt sveriges värsta tondövs-VM vinnare, Anna? Som på riktigt blev förbannad när juryn sågade henne![YOUTUBE-ID]M-QbTGRuwmw[/YOUTUBE-ID]

Praktexemplar på hur man låter gnällig när man gnäller...
Tacka vet jag Edvard Persson me Ja' ä' en liten påg från Skåne...det var redig musik de...:D

Ingen har väl glömt sveriges värsta tondövs-VM vinnare, Anna? Som på riktigt blev förbannad när juryn sågade henne!

tänkte direkt på den så fort jag läste tråden! klockrent!:D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...