Idol 2011

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Jag tittade just på IDOL för första gången på ...

... länge.

Varför ser den där kvinnan i juryn så skitnödig ut?

För mycket sprutor i nyllet och du skulle se lika jävla skitnödig ut antar jag.

Alexander Bard är en otroligt intelligent, frispråkig och musikalisk snubbe.

Synd bara att han inte har använt sin intelligens till något nämnvärt, eller gjort någon musik när han ändå är så musikalisk, och att han bara spottar ur sig massa strunt när han är så frispråkig.
Nu bildar jag inte min uppfattning om honom på Idol utan tidigare erfarenheter och i mina ögon är han en stor idiot. Säkerligen miljöpartist dessutom :zpy

Äh fan, I´d hit it!

Det säger ju förvisso ingenting om kvalitén på fruntimret :gnissla

Men hon skulle få åka hiss om det var dåligt utbud en sen natt/tidig morgon, helt klart. Man ser ju ändå aldrig ansiktet på dem när man kopulerar.

Last edited:
Synd bara att han inte har använt sin intelligens till något nämnvärt, eller gjort någon musik när han ändå är så musikalisk...
Hans band Army of Lovers och BWO har ju haft iaf några världshits med hans låtar.

Last edited:
Synd bara att han inte har använt sin intelligens till något nämnvärt, eller gjort någon musik när han ändå är så musikalisk, och att han bara spottar ur sig massa strunt när han är så frispråkig.
Nu bildar jag inte min uppfattning om honom på Idol utan tidigare erfarenheter och i mina ögon är han en stor idiot. Säkerligen miljöpartist dessutom :zpy

Folkpartist om jag fattat media rätt.:arsele

Hans band Army of Lovers och BWO har ju haft iaf några världshits med hans låtar.

Men han har likförbannat inte lyckats göra musik :fakta
Bara för att Britney Spears har sålt massvis med skivor så har hon inte gjort musik. Bara konstiga läten som den stora massan med den usla smaken gillar att lyssna på.

• Gilla
Reaktioner: R2

"År 2008 gick Alexander Bard med i Folkpartiet, och startade det virtuella nätverket Liberati tillsammans med riksdagsledamoten Camilla Lindberg. Han lämnade Folkpartiet efter valet 2010 efter att ha uttalat sin besvikelse över partiets oförmåga att ta avstånd från Sverigedemokraternas politik och valde att tillsammans med ett antal personer från Liberati bilda ett politiskt parti med namnet Liberaldemokraterna."

Hans musikala framgångar är nog störst i Gayvärlden, dom har sin egen artistelit, till exempel LeilaK, av någon konstig anledning hyllas hon fortfarande i dom kretsarna trots att det största hon har gjort på senare tid är att knarka ner sig och pissa på golvet...

"År 2008 gick Alexander Bard med i Folkpartiet, och startade det virtuella nätverket Liberati tillsammans med riksdagsledamoten Camilla Lindberg. Han lämnade Folkpartiet efter valet 2010 efter att ha uttalat sin besvikelse över partiets oförmåga att ta avstånd från Sverigedemokraternas politik och valde att tillsammans med ett antal personer från Liberati bilda ett politiskt parti med namnet Liberaldemokraterna."

Hans musikala framgångar är nog störst i Gayvärlden, dom har sin egen artistelit, till exempel LeilaK, av någon konstig anledning hyllas hon fortfarande i dom kretsarna trots att det största hon har gjort på senare tid är att knarka ner sig och pissa på golvet...

Hon har bott granne med mig också, det är en bedrift. Heeelt galet hus.

Folkpartist, fan också :mad: Nåja, det är ju ett tecken på att man inte är helt hemma men inte lika stort som om han hade varit miljö-mupp.

Leila K btw är ju fortfarande jävligt stor utomlands tydligen, sen vad hon är stor på vet jag inte men jag hörde någon intervju med henne med lite bakgrundsinfo innan. Rätt bra gjort av ett tjackluder att komma så långt och hålla sig kvar så länge.

Hon har bott granne med mig också, det är en bedrift. Heeelt galet hus.

Vart bor hon nu?

Det sista jag läste om henne var att hon snodde en handväska på centralen, lite taskigt karriärval om det nu finns folk som minns och känner igen henne.

Jag tyckte aldrig att hon var bra, men knarket/spriten har förstört även artister jag har gillat, det är nog ett högt pris man betalar för att vara med på kändisarnas a-lista

Vart bor hon nu?

Det sista jag läste om henne var att hon snodde en handväska på centralen, lite taskigt karriärval om det nu finns folk som minns och känner igen henne.

Jag tyckte aldrig att hon var bra, men knarket/spriten har förstört även artister jag har gillat, det är nog ett högt pris man betalar för att vara med på kändisarnas a-lista

Gillade det hårda beatet i hennes låtar. Ramlar alltid in en massa kul typer på dansgolvet när de ställer på hennes grejer. Samtidigt som alla självförälskade med taget efternamn lurkar iväg. Det blir plötsligt färgfilm liksom!

Last edited:

Du menar förutom att föreläsa om sociologiska aspekter av internet och sociala medier,skriva låtar åt Barbados, Agnetha Fältskog, Jerry Williams, Arvingarna, Kayo och lasse Stefans, ha med nio låtar i melodifestivalen, ge ut tre böcker och stå bakom Army of lovers, Vacuum, Alcazar, BWO och Gravitonas?

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back