Idol 2011

Bard är en skön snubbe tycker jag.
Jag har träffat honom personligen ganska många gånger eftersom vi båda brukade simma efter jobbet. Han, som jag, ruttnade på att feta tanter låg och körde bröstsim i den enda simbana som var märkt "Bana för snabbsim". Så han, jag och en kompis till mig såg till att simma sönder alla pensionärer som trodde de skulle få en privat simmalångsammastfil i snabbsimmarbanan :).

Kul minne :p

Det beror bara på att det finns massvis med folk som är tondöva.
Kolla på IDOL så får du se!

Jag tänker inte titta på Idol. Men det är ju uppenbart att det handlar om unga som vill bli celebra. Ej unga som vill nå några nya verkshöjder i musihistorien. Följdaktligen borde de ha allt att lära av Barden, som redan från början erkänt att all hans musik är avsedd att vara kommersiellt gångbar. Han vet mao vad som går hem på golven. Det var roligt att höra honom i radioprogrammet Flip eller Flopp på 90-talet. Med över 90% lyckades han pricka in vad som skulle bli sommarhits. Efter några säsonger var det inga med-"tävlare" som opponerade sig. Barden var facit. Även om jag ej dansar till dylikt, får jag ändå hålla med om att mannen vet hur man ska få folk att skaka bak.
Han är lite som Schalger-Berts motsvarighet på house och disco..

Nu Bostongurgel, efter flera års kritik av oss motorentusiaster, vill jag (efter flera års tjat) se en bild på din båt!

Bard är en skön snubbe tycker jag.
Jag har träffat honom personligen ganska många gånger eftersom vi båda brukade simma efter jobbet. Han, som jag, ruttnade på att feta tanter låg och körde bröstsim i den enda simbana som var märkt "Bana för snabbsim". Så han, jag och en kompis till mig såg till att simma sönder alla pensionärer som trodde de skulle få en privat simmalångsammastfil i snabbsimmarbanan :).

Kul minne :p

Låter som mina intryck. Han och jag har gemensamma vänner och har några ggr på fester surrat. Men jäklars vad den mannen är en räddning på en tråkig fest. Bardens seanser i köket eller på balkongen är just vad man behöver efter att ha kallpratat med för många. Även om han är inflyttad och jag inte köper alla hans åsikter, så skulle jag lätt rösta på honom som årets stockholmare om jag finge. Any day
Vi har samma åsikt om meningen med livet. Alla ska ha kul, utan att vara på ngn annans bekostnad. Jag ska nog börja med kortbraller jag med.

Last edited:
Vart bor hon nu?

Det sista jag läste om henne var att hon snodde en handväska på centralen, lite taskigt karriärval om det nu finns folk som minns och känner igen henne.

Jag tyckte aldrig att hon var bra, men knarket/spriten har förstört även artister jag har gillat, det är nog ett högt pris man betalar för att vara med på kändisarnas a-lista

Jag får faktiskt erkänna att jag vart så sugen på att dansa tille Leyla efter ditt kritiska inlägg, så jag tog min treväxlade menstruationscykel till Paradise vid slussen. Bästa gayklubben i Sthlm på fredagar.
Och tro det eller ej så körde de en Leyla-remix kvart i tre. Det var befriande. Alla smygisar som hade dansat till "Det gör ont" lurvade iväg.
Det var så fint!
Man bäst på gayklubbar är när det när de lägger på BronskiBeat och alla 90-talistpojkar flyr och håriga gänget stormar in på golvet i nån sorts minnenas serenad över döda vänner från tiden före bromsmediciner.
http://www.youtube.com/watch?v=9Xa79n1CdKY

I 90-talist-hetstempo:confused:
http://www.youtube.com/watch?v=ymFM7j6uFwc

Jag är också ledsen för hur det gick för Leyla här i Sthlm, tror hon artistmässigt hade klarat sig bra utan droger. Hon hade sån sjuk energi alldeles utan tycker jag.

Lägg ner tråd nu.........................................

Är det jobbit nu?

Last edited:
Jag tänker inte titta på Idol. Men det är ju uppenbart att det handlar om unga som vill bli celebra. Ej unga som vill nå några nya verkshöjder i musihistorien.

Nja, det jag tror att IDOL egentligen handlar om är hur pinsamma de där
talanglösa människorna som köar för att få synas i TV-rutan faktiskt måste vara
för att producenterna ska släppa fram deras medvetet misslyckade försök att
låtsas vara någonting de inte är. Och det gäller ju inte bara de som sitter i juryn
utan i nästan lika hög grad de som är med och tävlar.

Följdaktligen har de allt att lära av Barden, som redan från början erkänt att all hans musik är avsed att vara kommersiellt gångbar. Han vet mao vad som går hem på golven.

Det måste vara något fel på mitt golv.

Nu Bostongurgel, efter flera års kritik av oss motorentusiaster, vill jag (efter flera års tjat) se en bild på din båt!

Den ser ut så här:
pichboat27100a.jpg

i princip.

Fast lite mer svensk.

Min båt har faktiskt också en liten motor.
Men den förstör bara skärgårdsmiljön med dålig lukt och oljud när vindkraften fallerar.

Nja, det jag tror att IDOL egentligen handlar om är hur pinsamma de där
talanglösa människorna som köar för att få synas i TV-rutan faktiskt måste vara
för att producenterna ska släppa fram deras medvetet misslyckade försök att
låtsas vara någonting de inte är. Och det gäller ju inte bara de som sitter i juryn
utan i nästan lika hög grad de som är med och tävlar.

Det måste vara något fel på mitt golv.

Den ser ut så här:

i princip.

Fast lite mer svensk.

Min båt har faktiskt också en liten motor.
Men den förstör bara skärgårdsmiljön med dålig lukt och oljud när vindkraften fallerar.
Ja det har du säkert rätt i, ett gott ijnslag av mobbingTV säljer ju bra i dåliga tider.
Det är svårt att glädjas med andra under egen motgång.

Så det är en H-båt alltså!
In med den i båttråden
Ska ta en tur med min nu, sista badturen för detta året tror jag

Du menar förutom att föreläsa om sociologiska aspekter av internet och sociala medier,skriva låtar åt Barbados, Agnetha Fältskog, Jerry Williams, Arvingarna, Kayo och lasse Stefans, ha med nio låtar i melodifestivalen, ge ut tre böcker och stå bakom Army of lovers, Vacuum, Alcazar, BWO och Gravitonas?

Inte "förutom" :fakta

Fan åxå! Nu blev jag ju sugen på lite Leila K...
Det är inte bra för min "ond rocker"-image!

...
Hon kan ju sjunga/spela!
Vad fan gör hon i Idol?!

Får kontrakt.
Hon har varit aktiv på Youtube ett bra tag men antagligen inte fått den responen hon förtjänar.

Den låten är ju bara att spela in utan att mixa och ut på skiva.

Får kontrakt.
Hon har varit aktiv på Youtube ett bra tag men antagligen inte fått den responen hon förtjänar.

Den låten är ju bara att spela in utan att mixa och ut på skiva.

Får ett skitkasst kontrakt utan självbestämmanderätt och till ett väldigt dåligt avtal menar du?

Förmodligen mainstreamar dom henne så att hon ska sälja, skickar ut henne på någon högstadie-turne och gör barnidol av henne, vilket sedan floppar för att hon röker majja (suprise, dreads och rastaband på guran, vem såg det komma) och sedan står hon ensammen utan stöd.

5år till kassan på Ica.

Vad har du åstadkommit?

Massvis av saker som gör att jag inte behöver hävda mig i media konstant för att känna ett välbehag.
Jag har dock inte lyckats åstadkomma ett sådant skägg som mr Bard och kommer heller aldrig att lyckas för det är väl vad som är mest imponerande hos honom just nu :näsblod
Seriöst, han har gjort mycket men han är likförbannat en stor jävla idiot och det säger jag utan att känna honom på ett personligt plan så jag kanske skulle säga annorlunda om jag kände honom.

Får ett skitkasst kontrakt utan självbestämmanderätt och till ett väldigt dåligt avtal menar du?

Förmodligen mainstreamar dom henne så att hon ska sälja, skickar ut henne på någon högstadie-turne och gör barnidol av henne, vilket sedan floppar för att hon röker majja (suprise, dreads och rastaband på guran, vem såg det komma) och sedan står hon ensammen utan stöd.

5år till kassan på Ica.

:va

Sporthoj har verkligen blivit en gnällhörna:död

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back