NSB33
Mullsjö Maniac
Nej! bara höll med

kände du att du uppnådde något med ditt inlägg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kände du att du uppnådde något med ditt inlägg?
Hmm, en snabb sökning på tuben gav http://www.youtube.com/watch?v=0khV1LGHcYk&feature=search men jag kan int eriktigt säga att någon kör brallorna av någon annan efter att ha sett det klippet.
Förstå mig rätt, jag anser att Hampus utan tvekan är en av de mest lovande svenskarna inom RR just nu, men jag tror att du behöver backa upp dina facklor bättre för att de ska bli annat än just facklor.![]()
Kolla resultaten från superstock 600 em på gelleråsen 2007, där har du beviset på att Johansson steker Backlund även där.
Men körde inte Backlund 1000 och Hampus 600 den helgen? Hur kan man steka någon om man kör olika klasser?
Eller har jag fel?![]()
vad jag vet så körde båda 600 på den tiden, körde backlund 1000 och johansson 600 så är ju prestationen ännu större från johanssons sida.
Kolla resultaten från superstock 600 em på gelleråsen 2007, där har du beviset på att Johansson steker Backlund även där.
Det blir nog svårt...Det vore mycket lättare om du länkade till resultaten du hänvisar till.![]()
Det vore mycket lättare om du länkade till resultaten du hänvisar till.![]()
Ett tips: sätt ditt bokmärke till http://sporthoj.com/forum/usercp.php så ser du direkt alla prenumerationer du har. Fast det kanske var old news?Det kanske säger mer om mig än om mr tvärkört, men jag kollar denna tråden två gånger om dagen för att se hur han (sexistiskt av mig, jag VET, men jag förutsätter att det är en "han") ska gå vidare i detta ämne med Hampus "rökandes" Filip när den sistnämde inte var på plats!! Jag vill VETA!!!![]()
Ett tips: sätt ditt bokmärke till http://sporthoj.com/forum/usercp.php så ser du direkt alla prenumerationer du har. Fast det kanske var old news?
Hampus är grym, dock.
Hade varit kul om Hampus "kom hem" till Pro Superbike-finalen på Mantorp![]()
Visst vore det balltSpeciellt för oss staket experter.
Då hade jag faktiskt åkt dit & sett racet live.
Men vad har han att bevisa i den här lilla pölen
Nää, jag tror han gjort helt rätt, stanna där stålarna finns.
Sedan tror jag fortfarande Mullsjö Maniac skulle röka både Hampus & Fille, OM inte..... OM inte....Om.. ohh..öhh, men jag känner ju honom öhh
//
Benny
Hade varit kul om Hampus "kom hem" till Pro Superbike-finalen på Mantorp![]()
Det kanske säger mer om mig än om mr tvärkört, men jag kollar denna tråden två gånger om dagen för att se hur han (sexistiskt av mig, jag VET, men jag förutsätter att det är en "han") ska gå vidare i detta ämne med Hampus "rökandes" Filip när den sistnämde inte var på plats!! Jag vill VETA!!!![]()
Något har gått väldigt fel med den klassen, tyvärr. Förstår om Freddy, Filip, Svensken mfl ser sig om efter styrningar utomlands.Fan vad tragiskt, våran superbikeklass som verkligen kunde ha blivit ett riktigt lyft för sporten roadracing!!!
Något har gått väldigt fel med den klassen, tyvärr. Förstår om Freddy, Filip, Svensken mfl ser sig om efter styrningar utomlands.
För just Pro Superbike tror jag inte det spelar någon större roll för startfältet om flera drar utomlands. De som vill köra där gör det idag och de andra är inte så intresserade eftersom det kostar för mycket.Det är förmodligen bra om dom hittar styrningar utomlands för då kommer säkert många att klassa upp sig så kanske vi får fulla startfält![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |