Idiotkörning utan ljuddämpare!

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Scott.
idiotkorning.JPG

Flera städer som är drabbade av idiotkörningar utan ljuddämpare?
Jäkla fasoner.
:näsblod

Han gick ett steg längre än att knyta näven i fickan. En anonym lapp på anslagstavlan. Stort.

Haha, men förstår inte riktigt... är det seriöst eller bara en annons i typ NSD?
Bor inte allt för långt ifrån, kanske skulle plocka av ljuddämparn och fara dit någon kväll :tummenupp

Tur man har widescreen

Den var inlagd i dagens utgåva av Extra, eller vadfasen Reklamjournalen heter nuförtiden.

FÜR HELVIDE!
När ska norrlänningarna lära sig att respektera folk som bor vid allmän väg??? Slentrian-gasa så där mitt i nätterna när hederliga människor ligger och sover! Fyfan säger jag bara. Tänk på barnen!!!
Nej ut med rullgrus i vägen och gärna blomlådor, betongfundament, kärringar och småkreatur för att få stopp på dessa vansinneskörningar!

Har ni ingen motorbana att köra på!?

(var är Salming när man behöver honom...)

jag har INTE widescreen:huvet

jag har INTE widescreen:huvet

Det står:
STOPP
MC-förare

Det vore kul om polisen också någon gång hängde med
på körningarna längs med Garnisonsgatan.
Varför inte en fast tid som kl 22 på kvällen ?
Ta med kameror. Bara ni står på var sin sida om vägen.
Tänk på att "sudda" bort registreringnummret från bilden.
Tråkigt ifall alla dessa "trafikanter" kör med ljuddämpare på.

PELLE, med Forden

Bor inte allt för långt ifrån, kanske skulle plocka av ljuddämparn och fara dit någon kväll :tummenupp

Tur man har widescreen

Ja för fan! Det låter som en skitbra idé! Varför låta folk som bor i stan sova på nätterna när man istället kan lyssna på tattare som brassar saatna med sitt nya fina jätteöppna GP-system i ett kvadratiskt mönster runt sitt kvarter?

Att somliga jobbar på dagarna och kanske kliver upp vid 4.30 på morgonen är väl skitsamma.

Har tre individer som utfört denna ritual runt mitt kvarter ungefär hela sommaren. Jävligt kul faktiskt. Jävligt kul.

Men om det är OK för dig kanske jag kan komma förbi ditt kvarter några veckor i sträck och stämpla plattan i mattan med Scanian mitt i natten. Diesel V8 och raka rör är ju bara härligt! Sova kan du göra nån annan gång gubbe!

FÜR HELVIDE!
När ska norrlänningarna lära sig att respektera folk som bor vid allmän väg??? Slentrian-gasa så där mitt i nätterna när hederliga människor ligger och sover! Fyfan säger jag bara. Tänk på barnen!!!
Nej ut med rullgrus i vägen och gärna blomlådor, betongfundament, kärringar och småkreatur för att få stopp på dessa vansinneskörningar!

Har ni ingen motorbana att köra på!?

(var är Salming när man behöver honom...)

:rofl :rofl :rofl

Boden?

La dom inte ner det när militären flyttade?

Nej du min vän. Boden huserar fortfarande värnpliktiga, såväl pansarbataljon som artilleribataljon. Dessutom har de haft det lätta skyttekompaniet för NBG huserat där, och nu även, under hösten, hela skyttekompaniet FS17 (afghanistan). Och då under hela tiden alla värnpliktiga.

:tummenupp

Det står:
STOPP
MC-förare

Det vore kul om polisen också någon gång hängde med
på körningarna längs med Garnisonsgatan.
Varför inte en fast tid som kl 22 på kvällen ?
Ta med kameror. Bara ni står på var sin sida om vägen.
Tänk på att "sudda" bort registreringnummret från bilden.
Tråkigt ifall alla dessa "trafikanter" kör med ljuddämpare på.

PELLE, med Forden

jag vet, jag skrollade fram och tillbaka och läste iallafall:D
ville mest bara påpeka att det var lite småjobbigt för oss utan wide...:rolleyes:

Nej du min vän. Boden huserar fortfarande värnpliktiga, såväl pansarbataljon som artilleribataljon. Dessutom har de haft det lätta skyttekompaniet för NBG huserat där, och nu även, under hösten, hela skyttekompaniet FS17 (afghanistan). Och då under hela tiden alla värnpliktiga.

:tummenupp

Men dom har lagt ner MC-ordonanser! DÅLIGT! :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey