Det är bra, håll dig härifrån. Då blir det mer plats för oss andraIceman1975 skrev:Sista gången jag åkte den vägen ialla fall..

Skämt åsido. En rolig väg. Testa igen en annan gång. Kanske funkar bättre då

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra, håll dig härifrån. Då blir det mer plats för oss andraIceman1975 skrev:Sista gången jag åkte den vägen ialla fall..
Galne Dansken skrev:OCH DET ÄR COOLT ATT KÖRA I ÄGET KÖRFELT..
K-Micke skrev:Fast jag kan inte låta bli att tänka på dom som bor längs vägen, och dom som kör på vägen till/från sina hem i närheten. Det måste vara jävligt jobbigt att köra på en räserbana varje dag.![]()
Kör ni fortare kanske Bogesundsspöket kommer och sandar vägen.
På Bogesundsvägen finns det varningar både i form av skyltar och träkors.GuW skrev:Bodde jag efter en väg där motorcyklar körde som idioter skulle jag sätta ut skyltar med varning för barn
smilee skrev:På Bogesundsvägen finns det varningar både i form av skyltar och träkors.
GuW skrev:Okej, jag bor i norrland och har aldrig åkt vägen själv, det var bara en tanke.
smilee skrev:På Bogesundsvägen finns det varningar både i form av skyltar och träkors.
sandstream skrev:bla bla bla....i en högerkurva, tid 16:49, får besök av en mötande hoj med en mörkklädd förare som tydligen inte behärskar farten utan måste ta halva mitt körfält :kocko
Rejält förbannad hinner jag några kurvor till innan det är dags för nästa möte. Nu är det också en högerkurva men inte bara en hoj som går över i mitt körfält utan 3 st :kocko
Okej att vägen är smal och att det saknas körfält men pga asfalteringen finns det en sträng i mitten som ingen kan missa.
Till er som jag möte och till andra som brukar gena i skymda kurvor: Tänk om ni möter en bil nästa gång, är det värt att dö i fronten på en bil![]()
Ingel skrev:Konstigt... jag har kört vägen mellan 50 och 60 ggr i år utan att stört mig på att det är hojar i fel filer![]()
sen är det väl inge kul att va förbannad när man kör hoj? såg ju inte vad som hände men så farligt kan det väl inte ha varit?
sandstream skrev:När du får det kommer du att se på närgångna hojåkare annorlunda.
Tror inte jag kom upp i mer än 90-100 eftersom jag var tvungen att slicka vägkanten för att undvika att krocka med de puckon som tror att de har koll när de i själva verket har noll koll. Såg ingen familj med barn heller, men det kanske berodde på att du skrämt i väg dem?
Oj då, här är det någon som har lite problem att uttrycka sig utan att bli arganja skrev:jag skrev hur sakta jag körde vid det aktuella tillfället. och din hastighet uppger du till betydligt högre. varför kör du inte saktare? saknar du respekt för barnfamiljer och hundar?
det måste vara underbart att vara så perfekt som du, va? kör aldrig snabbare än att barnfamiljer tycker att det är ok, genar aldrig i vänster körfält och har respekt för alla poliser.
på bogesundsvägen får man köra 70. VARFÖR I HELVETTE HAR DU DÅ KÖRT 90 TILL 100???
Åkte du ihop med en annan hoj (en grå/svart)? Då var det kanske dig jag mötte vinglandes på slangen strax före Bogesunds infarten från mig sett?Kreuger skrev:Körde där idag jag med, först till Vaxholm för att ta en glass runt 1435 sen därifrån 1530. Körde båda gångerna på under fem minuter så det gick väl i hyffsat tempo![]()
Ja, men inte om det befinner sig någon annan där. Antar att det var så du menade?#Olsson# skrev:I bland kan det vara OK att drifta över lite i motsatta om man behöver "hämta hem".![]()
sandstream skrev:Ja, men inte om det befinner sig någon annan där. Antar att det var så du menade?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |