Mr. Burton
Trasig
Ett tips är att ta det lite lugnt vid hästar och gärna växla upp och släppa av på gasen, om inte för din egen skull så skulle i alla fall inte jag vilja vara vållande till de skador som kan ske med flickstackarn när hästen löper amok... var nån notis om det för några år sedan när en lastbil hade dragit förbi en ridskola och en dumpventil eller dylikt pös till så fick hästarna fnatt och ett gäng småtjejer fick uppsöka akuten för skador både här och där.
När vi drar på onsdagsrundor så tar vi det lugnt vid hästgårdarna vi passerar och det har visat sig vara uppskattat, får bara glada vinkningar från de som rider där.
Kolla in http://www.youtube.com/watch?v=jELNMQS7GaE så förstår du, haha. Låter som en v8 på headers
Men jag brukar faktiskt släppa på gasen vid hästar och hålla långt ut på andra vägbanan om det går. Våga vägra få ut en vild 700 kg:s klump på vägen, hehe..
hehe jo, jag drev lite, jag brukar faktiskt gå så långt att jag stannar hojen helt om hästen verkar riktigt nervös, man brukar se på den som sitter på med hur denne beter sig om det är läge att stanna helt.

Men den här tråden och alla berättelser samt egna erfarenheter gör mig än mer säker på att jag bör skaffa en kamera.
Last edited: