meccan
www.racesetup.se
Lurad
Jag vill avsluta med att jag aldrig skulle lura någon med flit.
Det är lätt att någon vara jag säljer inte håller måttet.
Då vill jag att ni ringer på direkten!
Jag vill ta två snabba exempel. Jag sålde en ram´. När kunden fick ramen så påstod han att den var skev. Han gav 4000kr för ramen och fick
tillbaka 2000kr. 3 veckor senare ser jag att han kör med ramen som var så sne att han inte kunde köra över 100km/h. Jag kollade upp om den var påställd. Det var den! Påställd, Bes och skattad. Jag blev lurad på 2000kr
Jag sålde en fälg för 1000kr som kunden sa var skev. Jag gav tillbaka 500kr då han inte var nöjd. 2 månader efter ser jag i hans forum att fälgen funkar skitbra, så jag åker hem till honom. Han erkänner att han lurat mig, men jag får inga pengar tillbaka.
Detta är två bra exempel på varför jag inte tar tillbaka ett köp då en kund skickar två PM. Om någon är missnöjd vill jag ha seriös telefonkontakt, och hälst komma och kolla om varan är "Kass"
I denna tråden låter det som om jag säjer def varor. Det skulle jag aldrig göra. Det tjänar jag inte på. Jag hoppas att detta kan ge ett avslut.
Om det finns någon mer som är missnöjd så kan jag nås på nr: 0768134040.
Ha en trevlig kväll! Mvh: Carl-Erik Sjöholm/MECCAN
Jag vill avsluta med att jag aldrig skulle lura någon med flit.
Det är lätt att någon vara jag säljer inte håller måttet.
Då vill jag att ni ringer på direkten!
Jag vill ta två snabba exempel. Jag sålde en ram´. När kunden fick ramen så påstod han att den var skev. Han gav 4000kr för ramen och fick
tillbaka 2000kr. 3 veckor senare ser jag att han kör med ramen som var så sne att han inte kunde köra över 100km/h. Jag kollade upp om den var påställd. Det var den! Påställd, Bes och skattad. Jag blev lurad på 2000kr
Jag sålde en fälg för 1000kr som kunden sa var skev. Jag gav tillbaka 500kr då han inte var nöjd. 2 månader efter ser jag i hans forum att fälgen funkar skitbra, så jag åker hem till honom. Han erkänner att han lurat mig, men jag får inga pengar tillbaka.
Detta är två bra exempel på varför jag inte tar tillbaka ett köp då en kund skickar två PM. Om någon är missnöjd vill jag ha seriös telefonkontakt, och hälst komma och kolla om varan är "Kass"
I denna tråden låter det som om jag säjer def varor. Det skulle jag aldrig göra. Det tjänar jag inte på. Jag hoppas att detta kan ge ett avslut.
Om det finns någon mer som är missnöjd så kan jag nås på nr: 0768134040.
Ha en trevlig kväll! Mvh: Carl-Erik Sjöholm/MECCAN