Idiotbrud.. vad göra?

tes skrev:
2277577 Var in på vv o skickade iväg ett sms o fick lite info, namn o plats där han bor.. men ingenting jag kommer nånvart på...
lätt när man inte har nån fax :3freak :4skrika

Om du har en adress så kan du väl åka dit?

Eller finns inte adressen med på eniro?

Ring Posten isf. dom kan säkert hjälpa. Sen är det kanske läge att ta kontakt med just ägaren av bilen.

Lycka till!

Kapten Blåskägg skrev:
2278582 Vilken j-a idiot, själv hade jag nog gått förbi den bilen med nyckeln mot lacken.

Ja, det vore faktiskt värt. Ett par gånger, fram och tillbaka till och med. :fakta
Sen ringa och säga:

"Hej, det var din slyna som kastade något på min bil, nu får du pröjsa för henne - kul va? Jag är solid, så för mig gör det inget, men eftersom du registrerar din bil på din mamma så är du säkert lika fattig som du är ful, om du säger något fult nu sä kommer jag tillbaka med nyckeln"

Markus skrev:
2278594 Ja, det vore faktiskt värt. Ett par gånger, fram och tillbaka till och med. :fakta
Sen ringa och säga:

"Hej, det var din slyna som kastade något på min bil, nu får du pröjsa för henne - kul va? Jag är solid, så för mig gör det inget, men eftersom du registrerar din bil på din mamma så är du säkert lika fattig som du är ful, om du säger något fult nu sä kommer jag tillbaka med nyckeln"

:rofl
Där här vi den slutgiltiga lösningen på problemet!!!

Ev skulle man kunna lägga till "och din mamma har säkert äckliga hängpattar också", annars kändes den rätt komplett Mackan :tummenupp

glömde, lika ful som dum, :7peta ...
Klart man ska gå på döda ting, puckot ska ha stryk, mycket... :fatta!

Förresten bruden ska man kölhala med en färsk salami, från för till akter, i ett svep bara...

Last edited:
Jonte VSB R-T skrev:
2278386 Vad ska du nu hitta på? Grabben är ju bara valp än...
Nä, jag hjälpte henne bara ta emot faxet. :brinnerup
Tyckte inte hon skulle behöva hänga ut snubbens reg.nr. på forumet för detta.

Markus skrev:
2278377 Jag har PM också.

:5sure
Starstriker skrev:
2278455 Sa aldrig att det var du som hade PM, utan War-psycho. Sköt din egen business ;)
Vilka lirare... vad kul ni har. :D

Edit: Jag vidarebefodrade PM'et till Morlock, av samma logiska anledning. :3freak

Last edited:
Efter 11h av jobb nu inatt så ska jag kasta mig i sängen o dö.. när jag vaknar ska jag snällt och sansat ringa den gamla damen och säga att om hon inte hostar upp pengarna så skickar jag alla stora starka karlar från SH på na'... :D :fatta! :7peta

tes skrev:
2280104 Efter 11h av jobb nu inatt så ska jag kasta mig i sängen o dö.. när jag vaknar ska jag snällt och sansat ringa den gamla damen och säga att om hon inte hostar upp pengarna så skickar jag alla stora starka karlar från SH på na'... :D :fatta! :7peta

Ja! En "riktad insats" med främsta syfte att skrämma skiten ur någon bör kunna ordnas med ett mc-gäng om minst 15 ekipage med minimala ljuddämperier.
Och då är det väl bara att åka ner till McD och fråga snällt!

Kuritas skrev:
2281154 Svar Johan Adam! Vill försöka ge sken av att jag är vagabond och metrosexuell på samma gång!

Bra strategi, fungerar den?
Du skrev nämligen något om att PM-kuvertet var grått "som vanligt" om jag inte missminner mig,

Jag gillade den andra bilden nästan bättre, den var så festlig liksom.

Starstriker skrev:
2281162 Tycker det ser ut som tågstationen i Skövde?

Bra att du tog upp det, jag funderar också över de där galonsätena - så ser väl inte din och min anrika flygplats ut? Inte ens Sturup eller Kastrup eller vad den nu heter i Malmö är så där lodig.
Kan vara en vårdcentral i en normal mellanstor svensk kommun också, klädseln och lokalens rymd talar för det - objektets sinnesstämning emot.

Markus skrev:
2281166 Bra att du tog upp det, jag funderar också över de där galonsätena - så ser väl inte din och min anrika flygplats ut? Inte ens Sturup eller Kastrup eller vad den nu heter i Malmö är så där lodig.
Kan vara en vårdcentral i en normal mellanstor svensk kommun också, klädseln och lokalens rymd talar för det - objektets sinnesstämning emot.

Ja. Vårdcentral kanske. Är det inte nån i sån där åperationsrock i bakgrunden?

Markus skrev:
2281160 Bra strategi, fungerar den?
Jag slipper stryk...
Markus skrev:
Du skrev nämligen något om att PM-kuvertet var grått "som vanligt" om jag inte missminner mig,
Nä, det var inte jag!
Thermal skrev:
Inte hit i alla fall, min pm-flagga är grå som vanligt.
Min andra bild kanske var festligare, men ser jag en chans att bli misstagen för en svettig och orakad Ben Affleck så tar jag den!

Bifogat

• sol2.jpg
    sol2.jpg
    45.3 KB · Visningar: 121
  • images.jpg
    images.jpg
    3.1 KB · Visningar: 122
Starstriker skrev:
2281170 Ja. Vårdcentral kanske. Är det inte nån i sån där åperationsrock i bakgrunden?

Kan vara M.G.F och war-Psyckot som är ute och letar efter Aliens, konspirationer och CIA-agenter i sådana där antistråloveraller på Sturup, det talar för flygplatsteorin. Men det lutar ändå åt vårdcentral för tillfället.

Markus skrev:
2281185 Kan vara M.G.F och war-Psyckot som är ute och letar efter Aliens, konspirationer och CIA-agenter i sådana där antistråloveraller på Sturup, det talar för flygplatsteorin. Men det lutar ändå åt vårdcentral för tillfället.

Okej, you got me! Det är Hud- & Venhälsan i Oxie! :4skrika

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...