Kapten Blåskägg
Ny medlem
Vilken j-a idiot, själv hade jag nog gått förbi den bilen med nyckeln mot lacken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tes skrev:2277577Var in på vv o skickade iväg ett sms o fick lite info, namn o plats där han bor.. men ingenting jag kommer nånvart på...
lätt när man inte har nån fax![]()
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2278582Vilken j-a idiot, själv hade jag nog gått förbi den bilen med nyckeln mot lacken.
Markus skrev:2278594Ja, det vore faktiskt värt. Ett par gånger, fram och tillbaka till och med.![]()
Sen ringa och säga:
"Hej, det var din slyna som kastade något på min bil, nu får du pröjsa för henne - kul va? Jag är solid, så för mig gör det inget, men eftersom du registrerar din bil på din mamma så är du säkert lika fattig som du är ful, om du säger något fult nu sä kommer jag tillbaka med nyckeln"
...
Nä, jag hjälpte henne bara ta emot faxet.Jonte VSB R-T skrev:2278386Vad ska du nu hitta på? Grabben är ju bara valp än...
Markus skrev:2278377Jag har PM också.
![]()
Vilka lirare... vad kul ni har.Starstriker skrev:2278455Sa aldrig att det var du som hade PM, utan War-psycho. Sköt din egen business![]()

Jag skickade det vidare... undra varsnars det hamnar?War-psycho skrev:Edit: Jag vidarebefodrade PM'et till Morlock, av samma logiska anledning.![]()

Inte hit i alla fall, min pm-flagga är grå som vanligt.morlock skrev:2279042Jag skickade det vidare... undra varsnars det hamnar?![]()

tes skrev:2280104Efter 11h av jobb nu inatt så ska jag kasta mig i sängen o dö.. när jag vaknar ska jag snällt och sansat ringa den gamla damen och säga att om hon inte hostar upp pengarna så skickar jag alla stora starka karlar från SH på na'...![]()
![]()
![]()
Kuritas skrev:2279200Ni har PMS. Allihopa!![]()
Markus skrev:2281152Är det en flygplats du sitter på och ser orakad ut?
Kuritas skrev:2281154Svar Johan Adam! Vill försöka ge sken av att jag är vagabond och metrosexuell på samma gång!
Markus skrev:2281152Är det en flygplats du sitter på och ser orakad ut?
Starstriker skrev:2281162Tycker det ser ut som tågstationen i Skövde?
Markus skrev:2281166Bra att du tog upp det, jag funderar också över de där galonsätena - så ser väl inte din och min anrika flygplats ut? Inte ens Sturup eller Kastrup eller vad den nu heter i Malmö är så där lodig.
Kan vara en vårdcentral i en normal mellanstor svensk kommun också, klädseln och lokalens rymd talar för det - objektets sinnesstämning emot.
Jag slipper stryk...Markus skrev:2281160Bra strategi, fungerar den?
Nä, det var inte jag!Markus skrev:Du skrev nämligen något om att PM-kuvertet var grått "som vanligt" om jag inte missminner mig,
Min andra bild kanske var festligare, men ser jag en chans att bli misstagen för en svettig och orakad Ben Affleck så tar jag den!Thermal skrev:Inte hit i alla fall, min pm-flagga är grå som vanligt.
Starstriker skrev:2281170Ja. Vårdcentral kanske. Är det inte nån i sån där åperationsrock i bakgrunden?
Markus skrev:2281185Kan vara M.G.F och war-Psyckot som är ute och letar efter Aliens, konspirationer och CIA-agenter i sådana där antistråloveraller på Sturup, det talar för flygplatsteorin. Men det lutar ändå åt vårdcentral för tillfället.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |