Jag låg och körde på Bulten mot Rosenhill och efter halva vägen så möter jag i min förvåning en R-hoj tror det var en R1a som körde om en vit bil i en vänster kurva sätt från hans sida. Bakom honom så låg det en Mörkgrå R-hoj. Saken är den att jag lägger mig som vanligt så nära mitten av vägen som möjligt innan kurvan och sedan bryter ner mot insidan av kurvan. Så när jag är mitt i kurvan så är jag nästan i linje med sido markeringarna länst in i kurvan. Det var en JÄVLA tur för mig och ev polaren bakom samt han som jag mötte. För i min förvåning så gör GRABB JÄVELN omkörning i igången av en skymd kurva och när vi möts så är han mitt i mitt fält. Jag håller själv säkert en hastighet av 140km/h med hyfsat nerlägg i kurvan. Tack och lov att jag kan och vet hur man kan köra fort på fel men ändå rätt sätt. Det var ju bara 1vecka sedan så en kille omkom just på grund av en sådan idioti. Tänk om jag varit en lasbil/bil eller någon mc förare som inte kan skära kurvor på rätt sätt.
Trotts att jag låg på rätt sätt i kurvan så var vi mycket nära varandra. Om du känner igen dig att det var du som körde. KÖR MED INSIDAN DÅ NÄSTA GÅNG. SÄger bara
. Min sesong och liv kunde ha slutat där idag på grund av en JÄLVA IDIOT.
Trotts att jag låg på rätt sätt i kurvan så var vi mycket nära varandra. Om du känner igen dig att det var du som körde. KÖR MED INSIDAN DÅ NÄSTA GÅNG. SÄger bara