Idag var den värsta dan i hela mitt liv!

Led Zeppelin - D'yer Maker :tuttar

tack! misstänkte det men va inte helt säker, den e ju för grym, en sån där gammal klassiker som poppade upp ibland på fester från förr i tiden:yoparty

hahahaha....jag får ont i magen! Underbart o se RoLLER-killen :tummenupp
RoLLER gör film igen, arbetsdagen är räddad :D

Cross/Enduro ör fan bland det bästa som finns ju!
Började köra skiten i år, fett fint!

Så här såg det ut sist vi åkte, inte min hoj som sitter nu, den här klarade två man dra upp, min hoj krävdes det fyra man på :tuttar

Bifogat

• DSC00007.JPG
    DSC00007.JPG
    46.5 KB · Visningar: 154
Du gör rätt roliga filminslag måste jag säga.
Bra klippt med kommentarer och actionbilder lite här o där :tummenupp

Så här såg det ut sist vi åkte, inte min hoj som sitter nu, den här klarade två man dra upp, min hoj krävdes det fyra man på :tuttar
Avdelningen "varför man inte ska vara ute och köra utan sällskap":
Jag har också lyckats gräva ner en hoj sådär ordentligt. Det var längs en skogsbilväg som jag var ute och körde lite ensam. Vägen såg torr och fin ut. Men den hade blivit underminerad av vatten. På två sekunder grävde hojen ner sig i vägen som fick samma koncistens som våt cement. Då var det bara att gå 1,5km tillbaka till stugan, ta en trampcykel och cykla en mil in till byn för att hämta hjälp att få upp den. :näsblod

Lite mesigt tycker jag, kolla "street bike Dave?" i travis sista rulle, hade aldrig kört offroad förut, å körde sixdays i va de rumänien? HAN såg lite mer plågad ut... ;-)

Ehh de Gött! på't igen! du kommer gilla det när du lärt dig slappna av lite ;-)
:)

Skitball! :tummenupp

Jag som har haft planer på att byta räsern mot Enduro istället.
Kanske ska låta bil det då....man är ju inte så ung längre.:va

/Anders

Hahaha ja det är inte lätt när man har blivit van med gatåkning.
Känner igen mig lite iaf.

SKön film :tummenupp

Fast det går inte att jämnföra med bakhjulsskolan 3: som är det bästa som någonsin producerats! Du får det tufft att bräcka dig själv...

3'an e min personliga favvo också! Grejen e att det tar så vansinnigt mycket tid med ljudeffekter osv. Den här filmensnutten gjordes av 8 minuter raw fottage och 30 minuter bakom datorn :)

Avdelningen "varför man inte ska vara ute och köra utan sällskap":
Jag har också lyckats gräva ner en hoj sådär ordentligt. Det var längs en skogsbilväg som jag var ute och körde lite ensam. Vägen såg torr och fin ut. Men den hade blivit underminerad av vatten. På två sekunder grävde hojen ner sig i vägen som fick samma koncistens som våt cement.
EXAKT samma sak hände för mig vid första endurokörningen, det sa bara slurp så satt hojen där (typ kvicksand). Ungefär halva bakhjulet sjönk ner och det räckte. Sen blev sanden stenhård. När man gasade så var det bakhjulet som satt still och hojen som reste på sig. Ringde efter draghjälp och spadarna som vi lånade gick knappt att få ner. Men den kom loss till slut.

3'an e min personliga favvo också! Grejen e att det tar så vansinnigt mycket tid med ljudeffekter osv. Den här filmensnutten gjordes av 8 minuter raw fottage och 30 minuter bakom datorn :)

Det var ju inte så hårigt ändå, jår måvifantåm där! Posen när du precis ryckt av skynket går i alla fall till historien!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT