RoLLeRs Filmer/RoLLeR
Underhållande som vanligt![]()
Fast det går inte att jämnföra med bakhjulsskolan 3: som är det bästa som någonsin producerats! Du får det tufft att bräcka dig själv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLeRs Filmer/RoLLeR
Underhållande som vanligt![]()
Led Zeppelin - D'yer Maker![]()
haha jaså de gjorde hanHähä, där fick du som tjatade med mig till sandlådan som inte kört offroad på 8 år. Jag trodde min kondition skulle svika först men...![]()
Avdelningen "varför man inte ska vara ute och köra utan sällskap":Så här såg det ut sist vi åkte, inte min hoj som sitter nu, den här klarade två man dra upp, min hoj krävdes det fyra man på![]()
Fast det går inte att jämnföra med bakhjulsskolan 3: som är det bästa som någonsin producerats! Du får det tufft att bräcka dig själv...
EXAKT samma sak hände för mig vid första endurokörningen, det sa bara slurp så satt hojen där (typ kvicksand). Ungefär halva bakhjulet sjönk ner och det räckte. Sen blev sanden stenhård. När man gasade så var det bakhjulet som satt still och hojen som reste på sig. Ringde efter draghjälp och spadarna som vi lånade gick knappt att få ner. Men den kom loss till slut.Avdelningen "varför man inte ska vara ute och köra utan sällskap":
Jag har också lyckats gräva ner en hoj sådär ordentligt. Det var längs en skogsbilväg som jag var ute och körde lite ensam. Vägen såg torr och fin ut. Men den hade blivit underminerad av vatten. På två sekunder grävde hojen ner sig i vägen som fick samma koncistens som våt cement.
vem e det som har gjort låten?
3'an e min personliga favvo också! Grejen e att det tar så vansinnigt mycket tid med ljudeffekter osv. Den här filmensnutten gjordes av 8 minuter raw fottage och 30 minuter bakom datorn![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |