Idag var den värsta dan i hela mitt liv!

Varför tänker jag på Telia reklamen med snubben som gått vilse när jag ser klippet?:D

Skön film:tummenupp

Rolig film! Så kan det gå när "asfaltsnissar" ska ut i skogen och köra :) :tungan

Jag tycker det är kul med lite variation, roligt med både asfalt och skogsbus :)

Jag körde MC med offroad-nerdar. Det gör jag inte om. :mad:

Klick

You´re back!!! Mycket glädjande. Förra vintern klarade jag mycket tack vare din bakhjulsskola. Men börja inse att du är för lat för endurokörning. Du måste filma motardåkandet i sommar och lägga ut snabbt. Ta dig TID:mad:

Det såg ju ovanligt lättkört ut där iaf :va Du skulle vart med idag o kört skoterled med lössnö :)

You´re back!!! Mycket glädjande. Förra vintern klarade jag mycket tack vare din bakhjulsskola. Men börja inse att du är för lat för endurokörning. Du måste filma motardåkandet i sommar och lägga ut snabbt. Ta dig TID:mad:

Yes i'm back!

Och det e grimt uppmuntrande att få så mycket positiv feedback. Det inspirerar mig att göra film och lägga ner lite tid! Det e ett otroligt mickelmeck om man ska börja med ljudeffekter osv. Men det är värt det om folk tycker det är roligt och uppskattar det man gör.

Det såg ju ovanligt lättkört ut där iaf :va Du skulle vart med idag o kört skoterled med lössnö :)

Jo... det lilla i film jag har var från själva grusgropen bara. Det som va det levande helvetet har jag ingen film från :(

Det går inte att filma som jag gjort tidigare med en kamera på tanken när man kör Enduro. Jag måste skaffa en penkamera och en ny DV-kamera som har den ingången som behövs. :näsblod

Eller finns det nån i Stockholm som har lust att låna ut lite utrustning?

Last edited:
Vars äre nånstans? Jag vill inbilla mig att det är Ältagropen :va

RoLLERs filmer :2cool
Även om de är av enklaste typ så är de ändå roliga :tummenupp

Yes i'm back!

Och det e grimt uppmuntrande att få så mycket positiv feedback. Det inspirerar mig att göra film och lägga ner lite tid! Det e ett otroligt mickelmeck om man ska börja med ljudeffekter osv. Men det är värt det om folk tycker det är roligt och uppskattar det man gör.

Jo... det lilla i film jag har var från själva grusgropen bara. Det som va det levande helvetet har jag ingen film från :(

Det går inte att filma som jag gjort tidigare med en kamera på tanken när man kör Enduro. Jag måste skaffa en penkamera och en ny DV-kamera som har den ingången som behövs. :näsblod

Do it, do it.Nu nu nu nu. och lägg upp de gamla så man får se när mattias ghayar sig näs han föklarar att han nekat till fortkörning...nu nu nu. vill ju visa min nya tjej vem som ÄR sporthoj.com. Det är du din fjant RoLLEr. :mad:

Sant :va påminner mig om att jag måste laga hjälmkameran åt polarn...så man kan filma enduro....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman