Idag tog nog säsongen slut....

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
.... här på östkusten iallafall. :(

Var ute en sista sväng men den kyliga tempen och snålblåsten gjorde livet otrevlig. Tyckte även fästet var lurigt, kalla däck kanske (höll på att klota i en rondelljävel trots rullstolsfart).

Hur illa det än låter, undrar om inte säsongen 2012 tagit slut nu... Hur många av er kör fortfarande och när tänker ni ställa av?

Jag körde idag och det var härligt om än lite kallt. Men visst börjar det väll snart bli dags att ställa undan tyvärr :(.

Ställde av mitt förra helge... Ite kul omköra längre när det är skitväder... O det är bara september...

Ska nog ställa av den om några dagar.. känns inte lönt betala den dyra försäkringen när man inte kan utnyttja mcn... Få se hur vädret blir

Ska serva hojen i veckan, sen blir det väl ett par hundra mil till kanske...
Sen kostar min försäkring såhär års så lite att det inte ens är värt att ställa av. :D

Körde en sväng idag, kallt men med rätt ställ så funkade det bra. Vill helst vänta in i det sista med att ställa av...

Vilka tunisar. Här uppe i skogarna kör man ju hoj tills isbjörnarna går ur sommaridet.

Jag lade ner verksamheten förra helgen. Riktigt bra avslutning med ny hoj och allt men nu blir det cross i sep-oktober istället:-)

Brukar bli nöjd när frosten slutar smälta undan på dagen. Typ Oktober/november-skiftet

Körde idag. Fint väder på eftermiddagen i Göteborg. :)
Men i natt vid midnatt kommer regnet och det ska bli 35mm på 12 timmar så imorgon blir det spårvagn och buss. :(
Förra året (hmm i år) var det så bra väder här i Göteborg så jag ställde in dem i januari för vintern ( körde efter nyår) och tog ut dem igen i april.

Äh, va fan - jag är övertygad! Några veckor till får det allt bli.. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Pendlar för fullt och hoppas åtminstone på oktober ut. Blir nog sisådär 200 mil till iallafall... :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT