Idag såg jag en kille köra runt i skinnställ helt sjukt

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
som rubriken säger satt nere på stan idag och vafan ser jag en kille som kör runt på en blå vit gixxer i full skyddsutrustning. det är 30 grader varmt förstår inte idioten att han kan dö av värmeslag tänk om han svimmar av precis när det går förbi en mamma och hennes barn han kan ju döda oskyldiga.
jag hoppas han dör av värmeslag så jevla omoget att riskera andra sådär och våra skattepengar ska vi inte prata om.

jaja idioterna rensar väl ut sig själv. han förtjänar värmeslag

Synar och höjer med att skälla på ett par idiotiska (måste ha varit svenskar, vad annars) hojåkare i Malaga som körde runt i skinnpåse. I 37 grader och gassande sol. Fy jeflar va det måste varit varmt. Värmeslag och storkrock där nere och SOS skickar räkningen på oss andra. Nä fy fan för sånt. Allt över hjälm, badbrallor och flippetiflopp är tamigfan korkat.

Synar och höjer med att skälla på ett par idiotiska (måste ha varit svenskar, vad annars) hojåkare i Malaga som körde runt i skinnpåse. I 37 grader och gassande sol. Fy jeflar va det måste varit varmt. Värmeslag och storkrock där nere och SOS skickar räkningen på oss andra. Nä fy fan för sånt. Allt över hjälm, badbrallor och flippetiflopp är tamigfan korkat.

ja herregud vilka idioter inte många hjärnceller där inte

Ha ha ha! Det här är ju humor på stor nivå! :D

Typiskt folk som vill flasha runt i sin coola utrustning. Dom fattar inte hur farligt det faktiskt är.

41 grader är mitt rekord. Jag körde förvisso i textilkläder men brorsan hade skinnställ.

Jag ber så mycket om ursäkt såhär i efterhand för mitt oansvariga handlande.

Att åka runt och leka s.k. "Road Racing" på allmän väg är ytterst hänsynslöst. Motorcyklister bör rätta sig i ledet av scootrar och cyklister genom att klä sig propert och alldagligt, d.v.s. varmare dagar är det shorts och sandaler med vita tubsockor i som gäller!

Hjälm?!?! Sjukt varmt ju!

Idag när jag hade lämnat hojen och gick från garaget frågade en snubbe "det där måste vara jävligt varmt va?"

Jag körde runt i kalsonger igår, fyfan vad skönt. Hade tshirt och ett par shorts under sadeln. :rock

Ja usch för dessa hänsynslösa människor, själv kör jag i ett par slitna björn borg kalsonger och gammal trucker keps på sniskan :rock

jag skulle väl säga att MC, shorts och flippflopps är mer puckat att köra i än full utrustning vid 30C.
Man känner väl fan av om man blir för varm.

Jag brukar sätta på en kondom på flashbacksnoppen , lite skydd får man ju ha.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph