Idag mobilanpassas SH

Hej!
Om man klickat på skrivbordversion hittar jag inte hur man går tillbaka till mobilversion. Testade att starta om mobilbrowsern men hjälper inte. Den låser fast mig på skrivbordsversionen

Edit, hittade en knapp för det nu men den kunde gärna vara lite STÖRRE : )

Last edited:
I köp o sälj är sidan lite för bred så man får scrolla i sidled. Blir inte överskådligt

Lite mer..
Jag får inte funktionen "redigera profil" att fungera. Varken från mobil eller skrivbordsversion

Går inte att resiza vilket är nödvändigt för den som inte har mikrofingrar och perfekt syn. Bra dock att skrivbordsversionen är lätt åtkomlig

Kanske är smålarvigt. Men när man zoomar in på första sidan eller högst upp på sidan när man är inne på någon tråd så följer "välkommen delen" med in i zoomen. Lite småstörande. Tog en print screen som förklarar är vad jag menar :)

Edit: kan ju inte ladda upp bild.. försöker lägga in den imorgon.

Hittar även inte "Slumpade trådar från senaste dygnet" på första sidan i mobilversionen. Är det en tanke med det? Jag saknar den iaf.

Tack (för denna bekvämlighet)! Sitter nu tillbakalutad i soffan istället för hukad över skrivbordet!

Jag skulle förstås kunna ha en "Lap top" i knäet men där har jag istället verkstadsmanualen till min R6:a, haha!

Trevlig helg!

Tack (för denna bekvämlighet)! Sitter nu tillbakalutad i soffan istället för hukad över skrivbordet!

Jag skulle förstås kunna ha en "Lap top" i knäet men där har jag istället verkstadsmanualen till min R6:a, haha!

Trevlig helg!

Precis effekten som önskades. Att man KAN surfa SH mer när man vill :)

sajten har legat nere pga en configmiss och sen tog jag semester :brinnerup

URSÄKTA :gnissla

Konstigt nog ingen som hört av sig. Hoppas ni fått mycket gjort idag... :crash

Kan inte se bifogade bilder i inlägg i mobilversionen. Står att de är där men kan inte öppna dem. Dvs, bilder som sparats på SH. Direktlänkade bilder funkar såklart.

Finns en länk längst när på mobila sidan som heter"komplett webplats". Om jag klickar på den kommer jag till en vit sida och efter det slutar det mobil temat att funka typ (bara första sidan som funkar, men blir typ en blandning av mobilt och full version?

iPhone 6s, iOS 10

Last edited:
Kan inte se bifogade bilder i inlägg i mobilversionen. Står att de är där men kan inte öppna dem. Dvs, bilder som sparats på SH. Direktlänkade bilder funkar såklart.

Finns en länk längst när på mobila sidan som heter"komplett webplats". Om jag klickar på den kommer jag till en vit sida och efter det slutar det mobil temat att funka typ (bara första sidan som funkar, men blir typ en blandning av mobilt och full version?

iPhone 6s, iOS 10

Kan du ta en skärmdump på problemet med se bilder? Kanske enklare för mig att förstå problemet då.

Vad gäller vid sida, så behöver jag att fler får samma fel. Det är en vanlig redirect... =) men om det går, kopiera och klistra in länkens fulla URL är så kanske jag kan få samma fel.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025