Idag har jag lärt mig...-tråden

Idag har jag lärt mig att centrallåset INTE fungerar om man enbart öppnar bakdörren med nyckel på min Caddy. Och att man INTE ska karta in och hämta en dunk diesel utan att först kolla så att dörren inte slår igen. Resultatet blir att man låser in sig själv, i sin egen bil och har INTE en möjlighet att komma ut. Självklart ska det vara 180 grader varmt också och kvavt som i Afrika. :mad: :mad: :huvet

haha tabbe. får man fråga hur du kom ut?

Dagens viktigaste erfarenhet; Underskatta inte Täby Centrums storlek. Utgångarna är aldrig där man tror att de ska vara..... Tar med mig karta nästa gång jag ska jobba där.:gnissla
Edit: Har inget att göra med dåligt lokalsinne :fakta Det ÄR ett ologiskt köpcentrum..:rolleyes:

Last edited:
Dagens viktigaste erfarenhet; Underskatta inte Täby Centrums storlek. Utgångarna är aldrig där man tror att de ska vara..... Tar med mig karta nästa gång jag ska jobba där.:gnissla
Edit: Har inget att göra med dåligt lokalsinne :fakta Det ÄR ett ologiskt köpcentrum..:rolleyes:

Jag trodde att det bara var jag som gick vilse där.

3031947 Jag trodde att det bara var jag som gick vilse där.
jag har varigt där 10ggr/år hela mitt liv och måste tänka efter vilken utgång som är vart..

Dagens lärdomar (nja gårdagens) varo fyra.

1 Snubblar man på en sladd till datorn kan den sluta fungera utan synbar skada inuti eller utanpå. startar var 14:e gång för att visa färggöada fyrkanter..

2 Bygg inget lackbås med endast bygg plast som tak, specielt inte om du måste skarva i mitten.. det kommer sammlas vatten som kommer när precis när du är klar med sista sprayningen..

3 Köper du en cykel för 300 kr av en mysko halvbekant på fyllan kl 3 på natten är den snod.

4 Tidagare nämnda cykel är din grannes dotters och hon upptäker det när du ska idka den som ända transportmedel till banken för att betala räkningar.

Bärgren varför gå in i skåpet? Är ju bara sträcka sig in :hihi

Last edited:
Jag har lärt mig idag att vissa kvinnor är bara ett stort hålrum. Fyllt av ingenting, så jävla blåsta individer kan man träffa på....."airhead" = flygvärdinna.

Last edited:
Idag har jag lärt mig att centrallåset INTE fungerar om man enbart öppnar bakdörren med nyckel på min Caddy. Och att man INTE ska karta in och hämta en dunk diesel utan att först kolla så att dörren inte slår igen. Resultatet blir att man låser in sig själv, i sin egen bil och har INTE en möjlighet att komma ut. Självklart ska det vara 180 grader varmt också och kvavt som i Afrika. :mad: :mad: :huvet

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
du är kaaass:D

Idag har jag lärt mig att man inte ska försöka gå 13mil(fågelvägen) i mycket kuperad terräng om man inte har bra skor/gått in sina skor. Sen ska man se till att stretcha så fort man får chansen också, annars får man gå som på styltor.

Idag har jag inte hunnit lära mej något, men igår lärde jag mej reglerna angående bilfärd med släpvagn, vad som räknas som tungt släp och inte. Jag lärde mej oxå (som jag trodde att man gjorde på 70-talet) att man bör ge ljudsignal vid omkörning.

/Carin

Att det gör ont innan man går till kiropraktorn men att det gör ännu mer ont efteråt :näsblod ajajaj nu kan jag knappt röra mig :gnissla

Men som de "coola" killarna säger, "smärta är en vekhet som lämnar kroppen"... shit vad tuff jag kommer vara sen då :D

Att det gör ont innan man går till kiropraktorn men att det gör ännu mer ont efteråt :näsblod ajajaj nu kan jag knappt röra mig :gnissla

Men som de "coola" killarna säger, "smärta är en vekhet som lämnar kroppen"... shit vad tuff jag kommer vara sen då :D

Eller som KKK brukar säga "svärta är blekhet som lämnar kroppen"...

Idag har jag lärt mig att hantverkare är jävla idioter.....i alla fall dom som har gjort mitt badrum, kanske kan vara bra att LÄRA sig foga innan man sätter igång & sabbar andras bostäder.....:mad:

Idag har jag lärt mig att stressade ungtuppar på sina motorcyklar har för stora fordon i förhållande till deras små körkunskaper....:D

igår lärde jag mej att bushido ibland är lite efter, och inte riktigt fattar om det är skämt eller allvar...! :D :tungan

Idag har jag lärt mig att det finns folk som inte hittar i ett fullkomligt logiskt upplagt köpcentrum...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph