axelsson_vpg
Guest
jo, kanske i och för sig sant... men ändå, bökigt att byta fram och tillbaka sådäroch som sagt, crosshojar är inte direkt kända för bekvämlighet eller driftsäkerhet och jag ska nog köra längre sträckor av och till så... men tack iallafall, alla tips beaktas
och att de var osmidiga var bara nåt jag drog till med eftersom jag egentligen inte hade så många punkter att klanka ner på...
jag har sett filmklipp med bankörning för motards så jag vet att härkarna svänger på femöringar
ok, en 600 sport då eller? verkar ju najs... får kanske bredda mitt urval lite och satsa på att få fixa med strypning och omreg själv... något tips på vart man kan vända sig för att strypa en hoj? så vitt jag fattat det består det av tre moment: köp och montering av strypmedel, bänkning och regbesiktning. vilka fixar vad och hur?
har nämligen funderat på en yamma fzr600 men det verkar ont om strypta diton på begagnatmarknaden... har dock hittat en inte alltför långt hemifrån och som dessutom ligger inom min prisklass så lyckas man bara få sålt gammelhojarna innan den är såld så får vi väl se vad det kan bli![]()
Glid in på yamaha center dom har strypkitt, om det nu blir en yamaha dvs... skit i begagnade grejjer då dom ändå bara kostar typ 1000 spänn, och då får du ett intyg som du bara skriver under så drar till regbes med intyget så provkör dom den inte lr bänkar. så slipper du tom, sätta dit strypningarna
