idag, den 24:e juni 2008...

jo, kanske i och för sig sant... men ändå, bökigt att byta fram och tillbaka sådär:tungan och som sagt, crosshojar är inte direkt kända för bekvämlighet eller driftsäkerhet och jag ska nog köra längre sträckor av och till så... men tack iallafall, alla tips beaktas:tummenupp och att de var osmidiga var bara nåt jag drog till med eftersom jag egentligen inte hade så många punkter att klanka ner på...:hihi jag har sett filmklipp med bankörning för motards så jag vet att härkarna svänger på femöringar:tummenupp

ok, en 600 sport då eller? verkar ju najs... får kanske bredda mitt urval lite och satsa på att få fixa med strypning och omreg själv... något tips på vart man kan vända sig för att strypa en hoj? så vitt jag fattat det består det av tre moment: köp och montering av strypmedel, bänkning och regbesiktning. vilka fixar vad och hur?

har nämligen funderat på en yamma fzr600 men det verkar ont om strypta diton på begagnatmarknaden... har dock hittat en inte alltför långt hemifrån och som dessutom ligger inom min prisklass så lyckas man bara få sålt gammelhojarna innan den är såld så får vi väl se vad det kan bli:tummenupp

Glid in på yamaha center dom har strypkitt, om det nu blir en yamaha dvs... skit i begagnade grejjer då dom ändå bara kostar typ 1000 spänn, och då får du ett intyg som du bara skriver under så drar till regbes med intyget så provkör dom den inte lr bänkar. så slipper du tom, sätta dit strypningarna :tummenupp

Glid in på yamaha center dom har strypkitt, om det nu blir en yamaha dvs... skit i begagnade grejjer då dom ändå bara kostar typ 1000 spänn, och då får du ett intyg som du bara skriver under så drar till regbes med intyget så provkör dom den inte lr bänkar. så slipper du tom, sätta dit strypningarna :tummenupp

åhfan, det där lät ju riktigt jävla smidigt! jag hade för mig att man var tvungen att låta en autoriserad firma montera strypningarna samt skriva under papper på att mc:n nu är strypt eller skaffa bänkpapper när strypningarna var i för att se till att rätt effekt hade "nednåtts" och sen köra till regbesiktningen med något av intygen för att det skulle gälla... men går det verkligen så smidigt så är det ju lätt en bra deal!:tummenupp nu ska man bara hitta sig en bra hoj och sen får vi se vad det blir av det...:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman