ghandi
Beaten like a redheaded stepchild
- Gick med
- 21 Aug 2005
- Hoj
- Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Aldrig blivit jagad av hundar men en kvinna i utkanten av stan tyckte att eftersom dom hade byggt en hästhage ca2m från vägen (ganska starkt traffikerad väg) så skulle vi minsann inte köra hoj förbi just deras hus.
Weapon of choise för denna kvinna? En vägpinne
stod där och hytte med den och var väl ca3 sek från att jag skulle stanna och fråga vafan hon egentligen sysslade med men orkar bara inte dras med såna idioter.
Andra saker som hänt:
En medelålders man greppar tag i en STOR sata sten och kommer springandes mot vägen och låtsas kasta den mot hojen framför mig.
En medelålders man drar av en karate (inte fullt så stilig) spark mot en av killarna framför mig, han hade nog inte tränat sen just filmen karatekid kom ut dock så i värsta fall hade han sparkat in dojan i fälgen och förlorat foten.
Weapon of choise för denna kvinna? En vägpinne

Andra saker som hänt:
En medelålders man greppar tag i en STOR sata sten och kommer springandes mot vägen och låtsas kasta den mot hojen framför mig.
En medelålders man drar av en karate (inte fullt så stilig) spark mot en av killarna framför mig, han hade nog inte tränat sen just filmen karatekid kom ut dock så i värsta fall hade han sparkat in dojan i fälgen och förlorat foten.